Vad som helst för att överleva

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
Hej, jag kommer nu be er göra allt ni kan för att få mig överleva!
Jag har inkommande attacker från -TR- mot mig, gör vad som helst för att få leva och fortsätta spela, den som hjälper mig kommer jag stå i stor skuld till och kommer göra vad som helst för den/dem. Jag vill helt enkelt inte dö!

Så snäälla, hjälp mig!!

Mvh Avanol
 

DeletedUser

Guest
Får man fråga om du gjort något för att göra dem arga?
 

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
jag lämnade stammen :S Dom vill vara ensamma ägare av k36, så alla som tar mina byar är änglar!!


AXE spelare har skickat attacker mot mig, fler får gärna hjälpa till så inte TR tar dom
 

DeletedUser

Guest
Jag är erfaren och har 20k+. Ligger i k36, blev nyligen hackad på mitt konto, det kostade mig min stam och mina vänner. Så därför söker jag en ny stam som kan acceptera det som hänt. Jag har bytt lösen och bett om ursäkt till dom som blivit drabbade av "mig".
Min gamla stam 3336, som jag mer än allt vill gå med i igen, nekar mig och har skickat attack mot mig. Dom har även fått mig kickad från 1 annan stam, men det gör inget, jag får ta smällen, så jag vill bara be alla att inte ha ett enkelt lösenord.

Kom av spåret lite här, men hur som helst, kontakta mig på v4 ifall ni vill veta mer om mig.

Heter inte Nicovichen på, utan avanol

Joo Hackad ja... Hur kommer det sig att du varit medlem i varannan stam i NÖ delen av kartan?

Du bröt mot flera av stammens regler.

Man kan inte tjata sig ur alla situationer.

Ta konsekvenserna av det du gjort.
 

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
jag va inte med i någon annan stam förutom er, sen när jag tog tillbaka kontot va jag kickad, det är klart jag byter stam när ni nekar mig totalt..

AXE har även bokat alla mina byar så ni får ingen, kunde inte meddela dig detta eftersom du blockat mig på tw.. Så akta era trupper..
 

Simon 97

New Member
Reaktionspoäng
0
Om jag adlar dig nikovichen dom kommer axe att ta byn och jag ligger i krig och kan ej beror på hur nära du är
 

DeletedUser

Guest
Härligt att höra att du blivit kickad ur den stam jag skapade!

Hade jag fortfarande varit ledare över dåvarande 3336 hade du varit borta för länge sedan..
 

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
GUUUD va du är cool Xtrel1, jävla fjant... blir kickar ur sin egen stam,, coolt


HAHA, jag vill ju inte adla dig längre :p Det va ju då du adlade mg jag villde det ;P
 
Topp