Vad ska man göra?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

danelius

Member
Reaktionspoäng
0
Visste att det var något lurt... :D Haha stammens ledare förklara krig för att han blev adlad...

Lika bra att lämmna en sådan stam!

Men LOL alltså! :p
 

danelius

Member
Reaktionspoäng
0
Snela, backstabja inte din stam po 70k poeng. djet kan skjada din rykte!, och alla femous kommjer att hata dig i all framtid!



Backstabba på, ingenting kommer att hända.

Du borde inte underskatta mig som någon elva åring som inte kan något om spelet.
Jag förstår ditt uttryck hade säkert gjort samma sak.
Men du behöver inte försöka göra narr av mig om du inte känner mig ens.

Det är som att säga att USA nästa president är jätte dålig fast han inte ens kommit till makten.

Och för er som inte tror att jag är elva år kan jag ge era alla tänkbara bevis om ni addar mig på msn: Danelius_daniel@hotmail.com

Men nog om det nu ska jag spela TW

// Danelius
 

DeletedUser

Guest
Det är som att säga att USA nästa president är jätte dålig fast han inte ens kommit till makten.


1. USA kommer alltid vara sämst, spelar ingen roll vilken marionettedocka som sitter på reklamtronen.

2. Mitt "hot" var inte riktat mot dig. jag drev med alla kända internspelare som anser att backstabbning är jättefult när någon av deras kompisar blir det. men när de själva gör det, så, ja, det vet du själv. sorry om jag gav dig intrycket av att jag drev med dig.


3.jag addar din msn. sluta inte spela tribalwars, ditt framtida liv befinner sig här;)
 

DeletedUser

Guest
Kör på Danelius, imponeras av ditt sätt att skriva. Min 14-årige bror skriver mycket sämre än du.
 

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
1. USA kommer alltid vara sämst, spelar ingen roll vilken marionettedocka som sitter på reklamtronen.

2. Mitt "hot" var inte riktat mot dig. jag drev med alla kända internspelare som anser att backstabbning är jättefult när någon av deras kompisar blir det. men när de själva gör det, så, ja, det vet du själv. sorry om jag gav dig intrycket av att jag drev med dig.


3.jag addar din msn. sluta inte spela tribalwars, ditt framtida liv befinner sig här;)

Bara sluta mobba honom, gillar denna killen(danelius).:)
Tyvärr får han inte dricka Sprit;)
 

DeletedUser

Guest
Mycket Off topic och tråden går på tomgång. Lite seriöst snack här inne så håller den en stund till.

//Humble
 

danelius

Member
Reaktionspoäng
0
Nu ska jag ta upp snacket igen och inte om jag är bra på att skriva eller inte. Då kan ni skriva till mig på TW om ni vill veta det.

Hur som helst... Är det någon som kan tipsa om någon stam?
Skulle vara bra då jag vill inte nå för höga poäng stamlös...:confused:

Snälla hjälp mig någon.:)

// Danelius
 

danelius

Member
Reaktionspoäng
0
Så nu vill jag inte se mer av Outlanders HmHm svar mer i denna tråden annars kontaktar jag en moderator.

Hur som helst någon som vet en bra stam jag skulle kunna få gå med i?
Skulle vara bra då jag inte ligger till så bra... Skulle också vara bra om denna stam hade många spelare/byar på k44

Evigt tacksam för svar!

(Förlåt för mitt plötsliga utbrott då jag hatar när folk skriver så kunde låta bli att använda lite "stötande ord" )
 

BeerBelly

New Member
Reaktionspoäng
0
Så nu vill jag inte se mer av Outlanders HmHm svar mer i denna tråden annars kontaktar jag en moderator.

Hur som helst någon som vet en bra stam jag skulle kunna få gå med i?
Skulle vara bra då jag inte ligger till så bra... Skulle också vara bra om denna stam hade många spelare/byar på k44

Evigt tacksam för svar!

(Förlåt för mitt plötsliga utbrott då jag hatar när folk skriver så kunde låta bli att använda lite "stötande ord" )

Samme moderator borde då låsa denna tråd då du frångått det som den handlade om till att vara en stam ansökan och borde således befinna sej under "Stammar och medlemmar V9 " :rolleyes:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp