vad har hänt med milka??

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
De spelarna som har visat sig värdiga i R.E håller sig ju där? Så att sätta oss på nummer tio är ju lite absurt=) Sen att vi har större tillit på spelare än andra behöver inte göra att våran top40 är sämre sammanbitna än de andras?

Ni pratar om saker ni inte vet någonting om, speciellt iceblabla.

Ikea och bfh går att jämföra, sen 18d och R.E kommer snart klassas som en topstam med.
 

DeletedUser

Guest
De spelarna som har visat sig värdiga i R.E håller sig ju där? Så att sätta oss på nummer tio är ju lite absurt=) Sen att vi har större tillit på spelare än andra behöver inte göra att våran top40 är sämre sammanbitna än de andras?

Ni pratar om saker ni inte vet någonting om, speciellt iceblabla.

Ikea och bfh går att jämföra, sen 18d och R.E kommer snart klassas som en topstam med.

Två toppstammar ;)
 

DeletedUser

Guest
Ska även detta forum enbart gå ut på att rättstava / grammafel blabla?

=( förlåt swansniff för mitt söta lilla fel i det plurala. Har dock något att skylla på:) hade en tantis hemma över natten sen upp och jobba kl 5 sen komma hem 18..
 

DeletedUser

Guest
Ska även detta forum enbart gå ut på att rättstava / grammafel blabla?

=( förlåt swansniff för mitt söta lilla fel i det plurala. Har dock något att skylla på:) hade en tantis hemma över natten sen upp och jobba kl 5 sen komma hem 18..

Utmärkt ursäkt tycker jag :)
 

DeletedUser

Guest
De spelarna som har visat sig värdiga i R.E håller sig ju där? Så att sätta oss på nummer tio är ju lite absurt=) Sen att vi har större tillit på spelare än andra behöver inte göra att våran top40 är sämre sammanbitna än de andras?

Ni pratar om saker ni inte vet någonting om, speciellt iceblabla.

Ikea och bfh går att jämföra, sen 18d och R.E kommer snart klassas som en topstam med.

Jo vi har ju inte ens 40 medlemmar. =)
 

DeletedUser

Guest
Vet ni ens vad ni snackar om?
De som har bäst sammanhållning är tvecklöst [G]
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp