vad har hänt med milka??

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Några är i hmmm och några i BRB. Vad är det som händer egentligen?
 

DeletedUser

Guest
Scrupi har lagt ner stammen.
Från hans profil:

NEWS:
The time of the tribe Milka! is over.
First we were a group of experienced persons,
but more and more quit playing
because of there big ACCs in other worlds.
We were just here to basch a little bit ;)
Now mostly the rest stop playing
because of the "special" rules here
or because of the university and so on.
So this is the end of Milka!
because just 3 people are left from the "real"
Milka! ( ca 30 member when we started ).
Feel the game - feel Milka!
 

DeletedUser

Guest
Får väl se vars Milka! medlemmarna kommer fara, de flesta verkar gå in i BRB dock.
 

DeletedUser

Guest
Jo kan ju hända att ni skaffar. Men då får du nog jobba upp dig lite;)
Men, visste ni om att Milka! skulle upplösas?
 

DeletedUser

Guest
Det var jag som gav order om upplösningen. Samtliga ledare för de största stammarna samlades i en MSN-konversation där de rådfrågade mig om möjliga utvägar. Alla parter lyssnade på mig och följde min vägledning.

Milkas upplösning var fas ett i en operation kallad "operation blossom". Fas två inleds om ca. en månad. Fas två kommer att innebära stora förändringar bland toppstammarna på värld 1. Jag har noga utformat ett program för operationens fortskridning. Detta kommer senare att redovisas i form av en rapport på detta forum.
 

DeletedUser

Guest
Det var jag som gav order om upplösningen. Samtliga ledare för de största stammarna samlades i en MSN-konversation där de rådfrågade mig om möjliga utvägar. Alla parter lyssnade på mig och följde min vägledning.

Milkas upplösning var fas ett i en operation kallad "operation blossom". Fas två inleds om ca. en månad. Fas två kommer att innebära stora förändringar bland toppstammarna på värld 1. Jag har noga utformat ett program för operationens fortskridning. Detta kommer senare att redovisas i form av en rapport på detta forum.

Det mötet var mycket givande och det kommer att bli mkt intressant hur det antagligen kommer se ut i v1 i framtiden ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
De var ett givande möte, hoppas operation Blossom går vägen!

P.S. jag lägger ner pga att jag e tydligen en flykting D.S.
 

DeletedUser

Guest
Det var jag som gav order om upplösningen. Samtliga ledare för de största stammarna samlades i en MSN-konversation där de rådfrågade mig om möjliga utvägar. Alla parter lyssnade på mig och följde min vägledning.

Milkas upplösning var fas ett i en operation kallad "operation blossom". Fas två inleds om ca. en månad. Fas två kommer att innebära stora förändringar bland toppstammarna på värld 1. Jag har noga utformat ett program för operationens fortskridning. Detta kommer senare att redovisas i form av en rapport på detta forum.

Detta verkar intressant då vi tillhör toppstammarna och inte hört ett ljud om detta. Hm, undrar vad som är i kikaren?
 

DeletedUser

Guest
Har inte heller hört ett skit.

Vilka räknas som toppstammarna?

Gör en mall där ni kan skriva in.

1.
2.
3.
4.
5.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp