vad häne med LCN familje stammar ?

DeletedUser

Guest
var ju 5 st så vill veta lite om deras nergång från topp listan och gärna hur det går för nuvarande LCN stammen ; )'


OOT:kommer nog inte vvara så aktiv här imorgon så svar i dag skulel vara uppskattat och snälla håll er så mycket till fackta som möjligt och inte så mycket pajkasteng på dom som kommer med sin syn på det hela
 

DeletedUser

Guest
Som det brukar gå för familjestammar kanske? Dom failar, hårt.
 

DeletedUser

Guest
ja familje stammar har det svårt dom gjorde kanske en miss i början och sattsade fel jag skulle nog väntat ett tag innan jag hypotetiskt allså gjorde en familje stam skulle jag börja med en stam sen bygga den stark nog att klara sig och stå pall sen skulle jag sattsa på en systerstam och inte göra 5 systerstammar på en gång vilket oftas leder till en egen fall men det är bara hypotetiskt dom gjorde ett diplomatiskt dålig stategi ; )
 

DeletedUser

Guest
ja familje stammar har det svårt dom gjorde kanske en miss i början och sattsade fel jag skulle nog väntat ett tag innan jag hypotetiskt allså gjorde en familje stam skulle jag börja med en stam sen bygga den stark nog att klara sig och stå pall sen skulle jag sattsa på en systerstam och inte göra 5 systerstammar på en gång vilket oftas leder till en egen fall men det är bara hypotetiskt dom gjorde ett diplomatiskt dålig stategi ; )

Familjestammar är för veka personer så du skulle troligen passa bra som en ledare för dom, ha ha ha :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Familjestammar är för veka personer så du skulle troligen passa bra som en ledare för dom, ha ha ha :rolleyes:

Jag måste verkligen fråga: Är det roligt att sitta och klaga på varenda en spelare som skriver något? bara för att vara så cool på ett spel att alla ska se upp till dig
 

DeletedUser

Guest
Jag måste verkligen fråga: Är det roligt att sitta och klaga på varenda en spelare som skriver något? bara för att vara så cool på ett spel att alla ska se upp till dig

se upp :p


Gissar att det var för tidigt med en familje stam helt enkelt.
Massinvite= Delvis dålig aktivitet = ledningen tappar suget = Stammen går under!

Känns som om det upprepas gång efter gång.....
 

DeletedUser

Guest
jag verkade kanske lite gnällig i förra meddelanden, men menade som sagt att Dammit vad du är negativ till alla ;)

Hade ju inte vågat träffa en sån som dig i verkligheten ;)
 

DeletedUser

Guest
jag verkade kanske lite gnällig i förra meddelanden, men menade som sagt att Dammit vad du är negativ till alla ;)

Hade ju inte vågat träffa en sån som dig i verkligheten ;)

Han som gömer sig bakom de nicket är en snäll liten spelare som vågar släppa loss bakom en annan användare, medans irl så e han hur snäll som ^^ :D
 

DeletedUser

Guest
:O Sluta ljug, alla vill träffa mig.. Det är bara att acceptera, för man ska inte bestrida fakta
 

DeletedUser

Guest
Vill inte träffa dig i verkligheten, så ingen fara där. :D

OffT: Mig då?

OnT: Min teori är att folk är inaktiva eller så vet de inte hur man farmar :)
Återkom om si så där 1 månad eller så, det är då rankningen är rolig att titta på :)
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
hade för mig att katsumi gillade massinvite? Ja menar, vilka ska man annars farma om inte massinvite/newbs finns?

LCN blev helt enkelt utsatta för farmning på alla fronter :D
 

DeletedUser

Guest
OffT: Mig då?

OnT: Min teori är att folk är inaktiva eller så vet de inte hur man farmar :)
Återkom om si så där 1 månad eller så, det är då rankningen är rolig att titta på :)

Inte dig heller, angie.

hade för mig att katsumi gillade massinvite? Ja menar, vilka ska man annars farma om inte massinvite/newbs finns?

LCN blev helt enkelt utsatta för farmning på alla fronter :D

Haha, ja när du säger det så så gillar jag massinvite ;-) :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
ok håller med på vissa inlägg en familje stam kan vara en kraft att räckna med men det föresätter att alla delar av familjen funkar som den ska och att den kom till på ett fint och genom tank båda stategist och logist sätt allså massinv familje stam = förlust medan tillkommen familje stam med bra sammarbeta kominikatins= bra familje stam sen göra en familje stam med namnet från en annan är ju som att skrika hej se på oss farma oss i alla fall så här i början ; )

och håller med skulle kanske bli en bra famile stam ledare men troligen inte är för mycket jobb att hålla en sådan stam igång för att vara värd det ; )

OOT:jag står för det jag säger har du nogot imot det så lessen men det ändrar inte vad jag tycker eller käner ; )'
 

DeletedUser

Guest
se upp :p


Gissar att det var för tidigt med en familje stam helt enkelt.
Massinvite= Delvis dålig aktivitet = ledningen tappar suget = Stammen går under!

Känns som om det upprepas gång efter gång.....

Eller Mass invite = Aktivitet i stamen = Ledning är på huget men spelare tappar suget och vill testa nytt = Stammen går under delvis.
 
Topp