Vad händer i sydostliga v5 egentligen..?

DeletedUser

Guest
Ja, vad är det som händer i sydostliga delen av V5 karta? Och nej, denna tråd kommer inte handla om T*ON utan snarare om lite mindre stammar. Så jag tänkte helt enkelt upplysa er om saken. ;>

Jag själv spelade en gång i stammen TWM, dock bestämde sig jag och några andra missnöjda spelare att ledningen helt enkelt hade så pass mycket brister att den förstörde stammen. Så vi startade helt enkelt en egen stam: »Y« .

Vi hamnade snabbt i krig med TWM på grund utav att det var för mycket bråk mellan stammarna, och vi ville ha bort två speciella personer ur TWMs ledning.
Vad vi trodde skulle bli ett rätt så jämnt krig slutade med att vi helt plötsligt låg 500K plus i poäng mot dem. Vi var dock inte själv utan hade fått lite hjälp av Raven och KFS.

Så ja, allt gick juh bra och vi fortsatte plocka byar av TWM då plötsligt en ny stam ville joina kriget, på vår sida. Denna stam var -TDE-. Vi gick med på det och adlingen ökade till viss del, dock började -TDE- att plocka in spelare från TWM, vilket vi inte gillade.

Dock var droppen då de plockade in Thebossman, fd ledare i TWM. Han var en av de två spelarna från TWM som vi hade velat adla bort från kartan, och nu var han helt plötsligt med i en allierad stam. Så jag gjorde det jag tyckte var bäst och la alliansen på is tills det att de hade kickat TBM och några andra TWM spelare. Svarat vi fick var dock att de tänkte behålla alla spelare OCH bjuda in resterande av TWM spelarna.

Samtidigt som jag höll på prata med deras ledare så började de lägga upp våra spelare för bokning på deras forum(hur jag vet det är att en av -TDE- spelare inte gillade att de plockade in TWM spelare) vilket vi såg som en indirekt krigsförklaring.


Så ja, nu när ni vet all bakgrundsfakta kan jag väll säga det som den här tråden kommer handla om, nämligen kriget mellan stammarna »Y« och -TDE-.

Dock behöver ni inte vänta på statsen då kriget hållt på i någor dygn redan så.

Side 1:
Tribes: -TDE-
Players:

Side 2:
Tribes: »Y«
Players:

Timeframe: 30/10/2009 22:00:00till03/11/2009 22:16:25

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 4
Sida 2: 12
Skillnad: 8

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 43,208
Sida 2: 115,441
Skillnad: 72,233

image.php


Och ja, nu har jag lämnat ute(från statestiken) flyktingar från TWM som fortfarande håller på att bli adlade...



Så, vad säger man...Lycka till -TDE-.



MvH / Chirikarina,
Ledare i »Y«
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Mjo, jag är ju faktiskt med och krigar tillsammans med allt trevligt folk i »Y«!

Mycket roligt har vi, och slaktar gör vi definitivt. Tror att statsen kommer se väldigt mycket grymmare ut till helgen. Då ska jag väl ha hunnit adla 15 - 20 byar iaf :)
 

vegas91

Member
Reaktionspoäng
0
Jag gillade aldrig stammen TWM, utan bara deras byar <3

Kan man får vara med på ett hörn?
 

DeletedUser

Guest
Mjo, jag är ju faktiskt med och krigar tillsammans med allt trevligt folk i »Y«!

Mycket roligt har vi, och slaktar gör vi definitivt. Tror att statsen kommer se väldigt mycket grymmare ut till helgen. Då ska jag väl ha hunnit adla 15 - 20 byar iaf :)

trodde du hade lagt av? :confused: men desto gladare blev jag nu när jag såg det här!:D

för att inte gå OT lycka till Y!
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Hehe nej jag har inte lagt av. Slöspelade under någon månad men är nu tillbaka fit for fight igen ;D
Skitroligt att spela med en mindre stam lite halvt ute på rimmen.

Och tack till er båda! :)
 

DeletedUser

Guest
Trevligt att höra Vendetta! Lycka till Y, se till och kötta hårt nu :D
 

DeletedUser

Guest
Tack alla som önskat oss lycka till...Och ja, kött ska det bli :awsm:
 

anzen

Member
Reaktionspoäng
0
Fått ansökningar från TDE där spelare säger sig vara tvingade in i stammen^^.
Aja, men andra ord kommer det bli lite lätt expansion i sv. :)

Detta tar nog den Japanska maffian.
 

DeletedUser

Guest
Lite stats, kanske går lite segt, men aja :)

Side 1:
Tribes: -TDE-
Players:

Side 2:
Tribes: »Y«
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1
Sida 2: 15
Skillnad: 14

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 9,735
Sida 2: 152,316
Skillnad: 142,581

image.php






Side 1:
Tribes: -TDE-
Players:

Side 2:
Tribes: »Y«
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 7
Skillnad: 7

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 74,270
Skillnad: 74,270

image.php
 
Senast redigerad av en moderator:

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Uppdaterar här lite :)
Senaste månaden inkl flyktingar.

Side 1:
Tribes: -TDE-
Players: Huffa zlade zcrowto bilen12 cbr1000f Peter Johansson nighthawk66 alexaw binushi

Side 2:
Tribes: »Y«
Players:

Timeframe: Förra månaden

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 4
Sida 2: 82
Skillnad: 78

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 43,208
Sida 2: 762,484
Skillnad: 719,276

image.php
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Håller med -v- ;)
Dock tråkigt att inte spela i samma stam som dig längre :(
 
Topp