Vad hände?

DeletedUser

Guest
MR verkar inte så jätte glada.

Kanske ska ta och snacka med Elohim. Även om 20 velar runt och inte heter 20 längre så kanske deras Hitman Inc. fortfarande är på tapeten?

Har man sagt någonting får man stå fast vi det? :D

Du skulle må då va...?? :p

Ne - nästa target hette visst Crucified så håll ölen kall... ;)
 

DeletedUser

Guest
Så var det väl inte riktigt Nalle - RoS & KOL förklarade ju krig mot hela MR-familjen och det var ju innan mergen med UT...!?

Det där har jag faktiskt försökt påtala, så tror inte de var vi som startade kriget. Vi bad aldrig om ett krig med dessa stammar, utan de var dom som backstabbade oss först. Bara en liten kom ihåg-lapp :)
 

DeletedUser

Guest
De ville endast ha ett krig med Urban familjen, och det var ett krig som de planerat innan det ens var på tal om att MR och UT skulle merga, men när gamla MR fick reda på det så stod vi ändå kvar och genomförde mergen fast vi visste att vi skulle få ett jävla tufft krig på halsen, enligt mej så var det den hedersamma saken att göra.

Hur skulle Urban familjen sett ut nu om inte MR hjälpt till tror ni??
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker det är hedersamt av dom spelarna som nu ställer sig i 'Urban' faktiskt vågar gå ut och protestera på detta sättet (antar att skapandet av ST som systerstam fick bägaren att rinna över). De är nu en relativt liten stam, mitt emellan två kanske framtida och hämndlystna fiender (MR och ST) utan några egentliga allierade.

Det är vad jag anser är modigt.
 

DeletedUser

Guest
Om skapandet av ST som systerstam var droppen som fick bägaren att rinna över, varför var då Urban ledarna med och sa ja till det?? verkar ju inte riktigt logiskt....
 

DeletedUser

Guest
Om skapandet av ST som systerstam var droppen som fick bägaren att rinna över, varför var då Urban ledarna med och sa ja till det?? verkar ju inte riktigt logiskt....

Jag sitter inte på all fakta.. (eller gör jag det?)

Jag ser bara det jag ser, och du får väl hålla med om att det är modigt att sätta sig i den situationen 'Urban' folket nu satt sig i? Eller kanske dumdristigt :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Nja modigt tycker jag inte, känns mer som ett svek gentemot oss, tappar ju en jävla massa byar och därmed en mängd off och deff...
 

DeletedUser

Guest
Nalle, du är en stor spelare men här håller jag absolut inte med dig.

Det Urban gjort här (inte KOL/RoS saken inblandad) är så mycket modigare, ädlare och mer hedersamt än det MR gjorde när de svek TKOTRT genom att ta in ST i sitt skydd.
Så egentligen tycker jag inte ens att någon från MR ska nämna heder när de gjort något sådant! Ledare eller ej, ni är med i stammen...

Sen vilka det var som beslutade vad har jag ingen aning om, jag bryr mig inte ens. Det enda jag vet och bryr mig om är att det var fel av MR att göra så som de nu gjort, men det är bara som jag tycker.

Urban medlemmarna stack väl för att de ville återfå spelglädjen, inte för något annat. Eller är jag ute och cyklar nu? Jag tror att detta med ST har en del inblandat och att de mycket väl säger vad de tycker om det genom att lämna.

Vill ni skriva något IG till mig om detta, skit i det. Skriv PM här på forumet.
 

DeletedUser

Guest
jupp vet att de var med o besluta om att ta in ST, men det vill de väl inte kännas vid nu...

andrea- jag blev lika chockad som du när ST kom in i MR familjen, tydligen skulle samtal ha förts med TKOTRT som inte blev av, då jag inte sitter i ledningen är det bara vad jag hört att nån inte gjorde sitt jobb och gjorde hela saken ännu värre.
 

DeletedUser

Guest
Kan ju säga att det var monte som skulle höra med tkotrt, det tog MR ledningen som ett ja för att monte ville ha dem som systerstam, jag sa nej direkt då jag visste att det enbart kunde bli skit med allt, men det var inte enbart det som fick oss att hoppa av om jag uttrycker mig så enkelt.

80% av orsaken var att ingen av oss kände någon spelglädje längre, något vi gör nu igen :)

HATA GAIS!
 

DeletedUser

Guest
jupp vet att de var med o besluta om att ta in ST, men det vill de väl inte kännas vid nu...

andrea- jag blev lika chockad som du när ST kom in i MR familjen, tydligen skulle samtal ha förts med TKOTRT som inte blev av, då jag inte sitter i ledningen är det bara vad jag hört att nån inte gjorde sitt jobb och gjorde hela saken ännu värre.

Nu bekräftade du vad jag trodde och antydde innan - detta är bara saker som du hört & inte själv varit delaktig i...;)
 

DeletedUser

Guest
I Urbans fall så är det de spelare som tyckte att det lät bra med en merg, men det gick åt skogen och de ville fortsätta på det de gjorde innan i UT

Medan MR nu har bara mergat med stammar som är stora, så i detta fall håller jag med som många andra.

För om ni nu tycker att det är ett svek, gör något åt det istället för att sitta här och gnälla.

Så sluta upp med att gnälla, ni kommer ändå inte att ändra beslutet
 

DeletedUser

Guest
Silver, vi i TKOTRT har redan visat hur vi ställer oss till det IG...
Vad mer kan vi göra?
Ska vi anfalla MRUT? Nej, de ligger i krig och vi vill inte anfalla den stam som vi en gång haft så bra kontakt med, utan förvarning/avslutad IAP.
Den stam vi låg i krig med var ju ST, nu ingen.
Jag vill åt eller skada, även om jag så kommer dö flera hundra gånger om, de personer som gjorde detta.

Det som är mest surt är att ST tömde sig totalt offensivt den senaste tiden, de visste ju om mergen, och tog då runt 50 byar på en vecka.
Det tråkiga är att vi inte fick samma chans, vi väntade ut det som vi trodde var en offensiv från ST, men som visade sig att vara "plocka så många byar som möjligt innan mergen."

Kan tillägga att MR tappade en av sina mest trogna allierade.
Vi hade ALDRIG gjort såhär mot dem. ALDRIG!
 

DeletedUser

Guest
Hehe jag har rätt så bra källor där jag får min info från, men orkar inte sitta o klaga längre, känner mej som en sur gammal kärring som inte fått nå på länge ;)

Gillar inte ST mergen, gillade inte MR-UT mergen, men gillade många lirare från den mergen. Desvärre stack många av dom nu och det är väl därför jag reagerat så hårt, aldrig kul att se folk man litat på skulle hjälpa till o krossa fienden plötsligt inte finns där längre...

De stack för att finna "spelglädjen" igen, ni måste förstå att för oss som är kvar ser det mer ut som att ni flyr med svansen mellan benen pga av det ostadiga läget för MR i v2, ni gjorde det inte precis lättare för oss...
 

vegas91

Member
Reaktionspoäng
0
Jag tycker det är hedersamt av dom spelarna som nu ställer sig i 'Urban' faktiskt vågar gå ut och protestera på detta sättet (antar att skapandet av ST som systerstam fick bägaren att rinna över). De är nu en relativt liten stam, mitt emellan två kanske framtida och hämndlystna fiender (MR och ST) utan några egentliga allierade.

Det är vad jag anser är modigt.

Vå får ta och hålla med Odium, exakt vad jag tänkte skriva ;) De som är i Urban nu är faktiskt bättre än MURT.

Har alltid sett upp till Monte samt janbanan. :)

MR-ST hmm vad är baktanken ST ligger ju 100-200h ifrån K¤O¤L och Ros eller ni kanske har slut på deff ;). Hur som helst var det ett väldigt hastigt drag från er sida.

Men det gynnar ju oss så fortsätt så!

Btw vad kommer nästa MR stam heta?
 

RedFire

Member
Reaktionspoäng
2
Nu när MR/Urban och även ST som innhoppare och krigar mot KOL och RoS så kanske det är läge att TKOTRT hoppa in på KOL och RoS sida
 
Topp