Va hände med KWN?!?

DeletedUser

Guest
Jag vet endel. Men inte allt! Vill gärna veta mer, om någon känner för att lyfta på locket.
 

DeletedUser

Guest
Ja vi har bytt namn. Sen så sker en omstrukturering nu efter donpepinios lilla revolution.
 

Kristofferwe

New Member
Reaktionspoäng
0
När Frpow blev attackerade av 20 flydde många av dem till KWN som då blev KWP.
(Andra hävdar att de var en sedan länge planerad merge, tror sanningen finns i båda delarna :)
Det blev spänningar i stammen då en del ville attackera 20 och en del inte ville. Stammen fick en "utbrytargrupp" som dedikerat sig till krig mot 20. Detta är väl det som är mest uppenbart? :)

DC heter utbrytaruppen (Dodge city) och Amf1 heter de som blev kvar av KWN+fransmänn.
 

DeletedUser

Guest
För övrigt blev DC besegrade över ett par dagar av legendernas oändligt stora arméer. ^^

Låt det bli ett budskap för alla andra som planerar anfall mot oss ;)

PS. vi vet vilka ni är ;) DS.
 

DeletedUser

Guest
Snarare NwP som var Milka, för vi blev rätt grovt gangbangade =P

Trevligt att höra att KWN tappar spelare iallafall =)
 

DeletedUser

Guest
Men vafan trodde dom. Att man kan anfalla en topstam utan nån planering nån krigsplan och inga klara medlemmar. Var ju så mycket snack om guld och gröna skogar när dom skulle starta halva servern var på deras sida och allt var redan klart skulle smälla direkt. Men se hur det gick....
 

DeletedUser

Guest
Bara det faktum att de startade krig mot legender gjorde det hela ointressant enkelt att förutspå :p
 

DeletedUser

Guest
Va är jag försent utte:eek: Aja bara lägga ner planerna mot 20 då;)

Jag som hade värsta planen: Jag och min arme på 1 spjutman anfaller från vänster sen kommer inga från höger. Då blir det värsta Spjut power och... och... Sen kom jag ej på mer:D
 

DeletedUser

Guest
KWP blev en kortvarig historia då... men det var väl ganska uppenbart
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
när upplöses 20 då??

ja menar nu har ju en *host*skitstam försvunnit*host*

Varför skulle 20 uplösas? Kan meddela att vi har roligare än någonsin i detta spel just nu. Chansen (eller risken) att 20 ska lösas upp inom den närmsta framtiden är lika med noll. Vi är väldigt framgångsrika och har kul, ett recept för framtiden ;).
 

DeletedUser

Guest
Roligaste stammen jag varit med, även om surkarten Camaro har PMS 24/7..... :):)
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
haha, så låter de tills nån smartass ger ut hertighet och vips upplöser de stammen!

(håll koll på urris, sen kanske han ska lära sig spela fair game i speed)
 
Topp