v9.s första krigsförklaring

  • Trådstartare Aivy Strawberry-Mint
  • Start datum

DeletedUser

Guest
Melwein idag kl 10:58
Hej!

Ser "Sprits sötaste medlem"s attack som en krigsförklaring då den är oprovecerad.

Jägermeister idag kl 11:05
Hej [player]Melwein[/player].

Jag vill, å Herren Promillions vägnar framföra följande meddelande från oss bröder och systrar inom [ally]Sprit[/ally]samfundet:

BRING IT!

Må bäste stam vinna.

Med vänliga hälsningar
[player]Jägermeister[/player]
Diplomat, [ally]Sprit[/ally]

Vi i Sprit fick denna krigsförklaring emot oss. Märk dock att det inte är vi som förklarar krig, utav jag endast länkar upp den här för jag tvivlar på att dom hittar hit ;)
 

DeletedUser

Guest
Ooo no! I want my beer for myself!
I dont let it without a fight!
 

DeletedUser

Guest
jag och mina polare märker att v9 är en unik värld där inga orkar vänta några månader tills alla har fått adelsmän och börjar istället slakten på direkten lycka till och ha det gött må bästa humor/krigs stam vinna.. i v8 så tog det ett tag innan det blev krigs förklaringar så verkar det inte vara här...
 

DeletedUser

Guest
ee va förstår inte sprit ligger ju ganska nära varandra medans bkos är mest utspridda eller är det tvärt om?? visserligen så är det tkos som blir typ tvingade att invadera dom typ... men lycka till allihopa må bästa stam vinna äran,byarna,resurserna och våra hjärtan..
 

DeletedUser

Guest
Jag är den enda som ligger nära dem verkar det som och det ska nog gå bra med profeten Promillions tillåtelse :)
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: Sprit
Players:

Side 2:
Tribes: [BKOS]
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1
Sida 2: 0
Skillnad: 1

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,944
Sida 2: 0
Skillnad: 1,944

image.php





Statsen talar sitt entydliga språk ;)
 

DeletedUser

Guest
Nobody can beat 'spirit', not even we from Scotland who has the best beer in the world....


(I am half Scottish)
 

DeletedUser

Guest
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: Sprit
Players:

Side 2:
Tribes: [BKOS]
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1
Sida 2: 0
Skillnad: 1

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,944
Sida 2: 0
Skillnad: 1,944

image.php





Statsen talar sitt entydliga språk ;)

Hahahahahahaha, I just lol'd.. ge mig ett S.. ge mig ett P.. osv osv. :eek:
 

DeletedUser

Guest
DO NOT END OF ALL SPRIT!

It may be necessary in the future:)

In English:
A few players got banned like a week ago because they didn't write in Swedish, they only wrote in English. So I suggest you write your text in English, then use Google Translate and translate the text to Swedish before posting.

På svenska:
Ett par spelare blev bannade för någon vecka sen för att de enbart skrev på engelska, så för att förhindra att även du blir bannad föreslår jag att du använder Google Translate och översätter texten till svenska innan du postar.

:)
 
Topp