V8 - Prisutdelning!

DeletedUser

Guest
han är den sämsta krigaren på top 20, resten neråt håller jag inte koll på. :p



håller med dig zonic, inte fan är man bra om man adlar inaktiva spelare.. vilket Trashcan med mera tror dem är :p

**Saam på 26.08. kl 22:26
Kom till oss i KENO då, händer grejen i stammen snart :) Plus att vi nog är schystare än Urban.**





Roliga är att bara för ett par veckor sen var du på o tjata att jag skulle joina KENO :) Schizofren kanske?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
ja klart jag försökte? :p Fan jag visste ju attt krig mot urban var på väg så försökte försvaga er lite, jag vet att du tänkte joina ID förut så trodde du kanske skulle svika urban då ingen gillar dig där typ :p

så enbart att jag ville försvaga urban lite

sen visste ju inte jag hur du var som krigare men jag har sett nu iaf ;)
 

DeletedUser

Guest
ja klart jag försökte? :p Fan jag visste ju attt krig mot urban var på väg så försökte försvaga er lite, jag vet att du tänkte joina ID förut så trodde du kanske skulle svika urban då ingen gillar dig där typ :p

så enbart att jag ville försvaga urban lite

sen visste ju inte jag hur du var som krigare men jag har sett nu iaf ;)

Det var när jag var med i E-K som jag hade lite ID tankar ;) Sen förstår jag inte varför du fått sånt agg mot mig? Visst jag ogillar en del med. Men inte fan håller jag på som dig här på öppna forumet!
 

DeletedUser

Guest
vart fan är jag då?? gjorde inte jag bra jobb? ta med den här rubriken så kommer ja vara med på varje;) INternadlrn!

vrål-åke och urbant ät helt outstanding!! men ni som spelar på energiknontot nu får fan ta er i kragen!! ni är 2 jag var en och jag adlad 1 mille på 1 vecka ni har inte adlat 500k än? bättre kan ni!
 

DeletedUser

Guest
Vad jag vet gillar dem flesta i Urban Trasch. Själv var han en av dem jag gillade bäst, han snackade inte skit, han var ärlig och adlade som fan. Vad mer kan man begära?

Anledningen till att jag ogillar honom:
Han kritiserar mycket, han gnäller mycket och har allt för lite ob för sina poäng.

Visst kritik i sig är bra, men han tar det ett steg extra. För mycket. Ibland undrade man om han egentligen ville stammens bästa.
Sen såg man ofta att han bad om hjälp mot såna som var mycket mindre än sig själv, en spelare i hans storlek. Borde väl kunna ta hand om ett par anfall med sina egna defftrupper? (Jag antar att han till skillnad från mig hade defftrupper)
Som litet tillägg till det, så tycker jag att han verkade väldigt mycket som en solospelare, snäppet egoistisk.

Men som du sa så hade han ju även ljusa sidor. Ärlighet och aktivitet väger mycket. Samt att han är duktig på att hitta byar som är lätta att ta :D

Jag må låta lite tjurig nu, men jag är ju trots allt OB-Hyndan :D
 

DeletedUser

Guest
Sen såg man ofta att han bad om hjälp mot såna som var mycket mindre än sig själv, en spelare i hans storlek. Borde väl kunna ta hand om ett par anfall med sina egna defftrupper
Enda hjälp jag nånsin har bett om förutöver deff till fronten vid kriget mot KENO och NWO är att jag bad om nån hade lust att skicka lite fejk som förvirring på nån jag skulle ta. Nån annan hjälp kommer du inte finna att jag bett om.
Tycker det är inte så farligt att be om lite fejkhjälp bara. Eller? Åtminstone hjälper jag till med det när det behövs. Även om det bara gäller nån som har en egen fight med någon.
 

DeletedUser

Guest
Enda hjälp jag nånsin har bett om förutöver deff till fronten vid kriget mot KENO och NWO är att jag bad om nån hade lust att skicka lite fejk som förvirring på nån jag skulle ta. Nån annan hjälp kommer du inte finna att jag bett om.
Tycker det är inte så farligt att be om lite fejkhjälp bara. Eller? Åtminstone hjälper jag till med det när det behövs. Även om det bara gäller nån som har en egen fight med någon.

Ofta var en överdrift. Ursäkta för det.
Dock så kan jag inte riktigt hålla med, kommer ihåg lite just innan jag stack från kontot. Att du blev anfallen av nån från N.S (tror jag det var). Så så började de ju skrivas lite i vårat forum om de :p
 

DeletedUser

Guest
Nä jag vart inte attackerad av nån i NS. Enda jag tyckte att vi inte behövde gå på dom. Utan istället ta emot deras hjälp.

Men skit samma du får tycka precis vad du vill om mig. Och även andra med! Jag spelar inte för att hamna högst upp i nån popularitetstävligt utan jag spelar för jag tycker det är kul :) Sen om nån störs sig på det skiter jag fullständigt i.
 

DeletedUser

Guest
Och om Revir. Jag kollade bara runt på vilka som tar byar av UrbanT, och av dessa tyckte jag att Revir stod ut en del. Sen att han visat sig mogen på forumet är ett plus. Jag påstår inte att jag har en aning om han är en bra spelare eller något, men han har gjort intryck på mig än så länge.

men nu vetu hur det ligger till ;)
 
Reaktionspoäng
2
Mest respekterade spelare:
-
-

Mest respekterade spelare krigsmässigt:
- Vrål-åke
- Piiwii

Favorit spelaren:
- Dubbeltardsen

Mest hatade spelare
- need fofr speed atm;)

Den roligaste personen att vara social med(skicka Ing. msg till)
-

Spelaren med ljusast framtid på v.8 som inte är med på top40:
- spatt

Mest Respekterade stammen krigsmässigt
- UrbanT


Favorit stammen
- UrbanT

Mest ogillade stammen
- ID?

Bästa ledaren
- Rymd-Tard

Sämsta ledaren
- monte:D



så e man väll hatad att rymd ragnar losar från mig?? eller??
 
Reaktionspoäng
2
tar ju allt jag kan från han, väll han har inte lyckats ta nån by tyillbax, väll han har mycket anfall på sig så vem vet om han klarar sig
 

DeletedUser

Guest
vänta bara, du skrattar, men du vet inte varför jag tar de, just det, för att de är våra byar, plus att du kommer smaka mer på yxor, inte bara från mig, ska du se, jag hoppas du inte tar vid det, men dina byar är en mat låda för oss alla snart

Kan någon översätta detta åt mig? hänger inte med någonstans
 

DeletedUser

Guest
vänta bara, du skrattar, men du vet inte varför jag tar de, just det, för att de är våra byar, plus att du kommer smaka mer på yxor, inte bara från mig, ska du se, jag hoppas du inte tar vid det, men dina byar är en mat låda för oss alla snart

hahah det var de roligaste ja hört hahah men du vet inte varför jag tar de, just det haha hur gammal är du? 8??hahahaha hoppas inte du skriver mer på forumet, för ditt egna bästa ;)
 
Topp