V6:s avslutning - Största världskriget vi längtat efter! Äntligen är här

DeletedUser

Guest
Tittande ut genom fönstret ser jag solen skiner och sommarvibbarna hänger i luften. Det känns i hela kroppen och värmen har kommit tillbaka, livet blomstrar, fåglarna kvittrar och jag ......... jag sitter här och funderar....

Funderingar över V6:s framtid, hur kommer det att se ut framöver? Hur kommer det att sluta? Vilka kommer att gå segrande ur den här heta striden?

Tusen frågor, inga svar.

Nu när sommaren närmar sig, stranden väntar och semestern drar igång - då kommer det att bli stora avhoppande av medlemmar från alla stammar. Och de som inte slutar helt kommer iaf att bli ganska inaktiva så min fråga är:

Är ni sugna på ett stort världskrig som en liten: "the bitter ending" - som en liten belöning för oss allihopa?

Ett krig som kommer att involvera varenda själ här på V6.

Hur ser läget ut på V6 just nu då om vi får lov och resumerar det lite grann?

Vi kan beskriva V6 som en väldigt liten värld - fylld med action! (en av de minsta världarna här på .se-servrarna) där det framförallt finns 4 stora kontinenter: K44, K45, K54 och K55.

Dessa 4 kontinenterna domineras av 4 olika stora starka stammar som härskar över var sin kontinent.

K44 domineras av CP
K45 domineras av Horden


K54 domineras av DM.
K55 domineras av LAW


Ja, vad kan man dra för slutsats om detta?

Det har gått snart 6 månader nu sen V6 startades och vi har kommit in i en fras där slutet är nära. Man kan väl kalla detta för "semifinal" som står mellan 4 stammar?

Sommaren närmar sig och allt fler medlemmar från alla dessa 4 stammarna kommer att hoppa av nu till sommaren så det kommer att bli en väldigt inaktiv värld framöver så min fråga är:

Skulle det inte vara underbart att få avsluta den här fantastiska världen med ett stort värlskrig: antingen mellan:

Nord vs Syd

eller mellan

Öst vs Väst?

Det spelar egentligen inte så stor vilken ordning detta blir för detta är trotsallt bara ett spel och även om vi nu är fiende på slagfältet så har vi ändå något gemensamt: dvs: att lira för att kul tillsammans, vi delar roliga stunder i spelet med varann, ha skoj även om vi nu skulle adla varann, det är trots allt - ett spel.

Jag vet att det har varit mycket diplomati och liknande grejer hittills, ena stammen är allierade till den andra osv , osv osv och därmed låser det sig MEN MEN MEN....

....Men NU när det bara finns 4 lag kvar och vi står inför en period av avhoppande kulmen med medlemmar när sommaren närmar sig - vore det inte bättre om vi kan komma överens om ett krig tillsammans där vi delar upp

2 vs 2? (2 lag mot 2 lag)

Det kommer att bli ett jämnt och spännande fight där vi alla får visa våra färdigheter vi lärt oss hittills under alla dessa tiderna.

Vad säger ni? Skulle detta kunna genomföras i verkligheten kommer detta att DEFINITIVT bli den allra roligaste världen genom tw.se:s historia där vi har en liten minivärld fylld av krig och lämnar ingen plats åt simcity, familjestammar, akademi-stammar som förstör hela stämningen och även mass-internadlingar.

V6 kommer att bli historisk om detta kan genomföras.

För vad händer när sommaren närmar sig? Jo, ett helt gäng med spelare från alla stammar kommer att sluta och lägga ner TW --->> vilket leder till ----->>> Enormt med internadlingar över hela V6.

Detta kommer att bli segt. Världen kommer att kännas otroligt inaktiv och känns mer som ett sömnpiller, så istället så kan vi ju ordna upp en liten rolig avslutning åt allihopa å få visa alla sidorna som vi kan:

Nämligen: kriga, samarbeta, kommunicera och framförallt: ha roligt tillsammans!

Vad säger ni mina kära bröder, mina underbara vänner från hela V6? Detta är en namninsamling på vilka som kan tänka sig vara med i det här stora världskriget vi längtat efter under alla dessa 6 månaderna, en lång tid av väntan men den som väntar på nånting gott ska inte behöva vänta för länge, sägs det iaf! :)

Vilka är med på detta? Vilka är sugna på detta? Skriv era namn här under och anmäl gärna ert intresse så kanske vi kan ordna upp ett stort och roligt krig tillsammans för att avsluta det här på ett härligaste sättet vi nånsin kan få uppleva!

Kärlek från mig till er allihopa!

Mvh Zonic
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
riktigt skön idé! :D Hoppas detta kan bli verklig bara, får hoppas ledarna för dessa 4 stammarna läser den här tråden, det kanske kan bli nåt? :p Hade varit skoj!
 

DeletedUser

Guest
Zonic, du vet att jag är med :D
Pax för att kriga mot Zonic och LAW ^^
 

DeletedUser

Guest
Krig är kul!

Fast vi kommer inte hinna bli färdiga med kriget till sommaren. Ett sånt här krig kommer ta längre tid än så...
 

DeletedUser

Guest
Problemet är; Adlar. Dessa slöa små satans adlarna, de kostar multi.

Nej lessen, men världkirg blir de knappast.
 

DeletedUser

Guest
Hade varit askul med ett storkrig. Men tyvärr är V6 alldeles för ung för det :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Problemet är; Adlar. Dessa slöa små satans adlarna, de kostar multi.

Nej lessen, men världkirg blir de knappast.

Va lirar du här oxå? Helt sjukt!!! Vad ska det bli av moder sveas stolta försvar när manskapet inte ens behöver träna innan lumpen!
 

DeletedUser

Guest
...
Skulle det inte vara underbart att få avsluta den här fantastiska världen med ett stort värlskrig: antingen mellan:

Nord vs Syd

eller mellan

Öst vs Väst?

Det spelar egentligen inte så stor vilken ordning detta blir för detta är trotsallt bara ett spel och även om vi nu är fiende på slagfältet så har vi ändå något gemensamt: dvs: att lira för att kul tillsammans, vi delar roliga stunder i spelet med varann, ha skoj även om vi nu skulle adla varann, det är trots allt - ett spel.

...

Det kommer att bli ett jämnt och spännande fight där vi alla får visa våra färdigheter vi lärt oss hittills under alla dessa tiderna.

Vad säger ni? Skulle detta kunna genomföras i verkligheten kommer detta att DEFINITIVT bli den allra roligaste världen genom tw.se:s historia där vi har en liten minivärld fylld av krig och lämnar ingen plats åt simcity, familjestammar, akademi-stammar som förstör hela stämningen och även mass-internadlingar.

V6 kommer att bli historisk om detta kan genomföras.

...

Vilka är med på detta? Vilka är sugna på detta? Skriv era namn här under och anmäl gärna ert intresse så kanske vi kan ordna upp ett stort och roligt krig tillsammans för att avsluta det här på ett härligaste sättet vi nånsin kan få uppleva!

Kärlek från mig till er allihopa!

Mvh Zonic

Ja du Zonic. Du fick din önskan uppfylld.
Det blev förvisso NÖ+SV vs NV+SÖ.
Men det är sjukt kul!

Synd att du var en av de första som fegade ur Zonic, du vet inte vad du missar.

Side 1:
Tribes: Horden TLI DM.
Players:

Side 2:
Tribes: LAW CP
Players:

Timeframe: Förra veckan

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 302
Sida 2: 586
Skillnad: 284

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 132
Sida 2: 198
Skillnad: 66

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 2,572,542
Sida 2: 5,080,197
Skillnad: 2,507,655

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,270,641
Sida 2: 1,857,815
Skillnad: 587,174

image.php
 
Topp