V5 ur Haroos synvinkel

DeletedUser

Guest
snälla sluta bortförklara vi vet alla att demons fegade och adlade bara barbarians i början och slutet.


dom hoppade in i kriget när alla var trötta och alla hade ont om trupper dom planerade väl men kämpade icke som nicke rättvist eller tappert hopapde in exakt vid perfekt tidpunkt när alla spelare var trötta och hade ont om trupper.

försök inte komma med bortförklaring har 5 pers i demons som sa det här till mig.. fegspel

Du säger imot dig själv,
 

DeletedUser

Guest
snälla sluta bortförklara vi vet alla att demons fegade och adlade bara barbarians i början och slutet.


dom hoppade in i kriget när alla var trötta och alla hade ont om trupper dom planerade väl men kämpade icke som nicke rättvist eller tappert hopapde in exakt vid perfekt tidpunkt när alla spelare var trötta och hade ont om trupper.

försök inte komma med bortförklaring har 5 pers i demons som sa det här till mig.. fegspel


Hahahahaha
vad säger man....
Löjligt....
Demons har aldrig vart en gråby tagare. Har dom tagit grått så har det varit för att rensa upp lite.
Demons har förlorat ett krig enligt mig som vi förlorat,mot rav/väv. I det kriget var vi för små o inte samspelade för ett sånt krig. det kom ju 2 stammar till oss innan det kriget. rr och s.b.
Men vi var helt enkelt för dåliga.
Fast vi är kvar o dom inte så tycker jag att vi losade det.
Men inget annat krig har vi ens vart nära att losa.
 
Topp