V30 Milstolpar!

Wrongway

Active Member
Reaktionspoäng
42
Det vill man ju. Helt objektivt och så.

Tycker det är jävligt märkligt att moderatorn för v30-forumet får spela v30. Så var det aldrig sist jag spelade för några år sedan, men detta kanske är standard nu.

Du tror jag fördelar ingame för att jag sitter och modererar det externa forumet?
Att jag ser era prestationer ingame hade jag lika gärna kunnat göra via externa om jag inte varit moderator, om det nu är det du tänker på :).
Döper man PM till Milstolpar så läser inte heller min CO detta meddelande :) Eller så postar man sin print här på externa, samma sak alla får se det ändå :)

Eller hur går dina tankegångar så kan jag svara på dina frågor :)
Ta det isf i min presentationstråd eller i meddelande här via externa :)
 
Senast ändrad:

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Det vill man ju. Helt objektivt och så.

Tycker det är jävligt märkligt att moderatorn för v30-forumet får spela v30. Så var det aldrig sist jag spelade för några år sedan, men detta kanske är standard nu.

Fyfan om du bara visste vilka fördelar detta ger oss så hade du skrivit till SuperNova och bett henne motivera detta "övertramp/Fusk".
<3
 

Wrongway

Active Member
Reaktionspoäng
42
Tänkte ta och gå igenom denna lite ikväll, folk som orkar får gärna kolla upp sina milstolpar och VB:a dem till mig ingame så att det ine blir fel någonstans!
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
Tänkte ta och gå igenom denna lite ikväll, folk som orkar får gärna kolla upp sina milstolpar och VB:a dem till mig ingame så att det ine blir fel någonstans!

Vet att KBK var först till 1000 byar :) ingen print på det dock. Poke hade strax över 900 byar vid den tidpunkten.

Mvh
Start
 

udieucry

Member
Reaktionspoäng
0
Tyvärr henke så är detta sanningen ; vi har ALLTID haft fler byar.. Det är bara NI som har IA:t hela världen och sedan haft stora byar.
Liksom titta på ditt konto, sjukt, hur många byar har du IA:at?
 

teh gow

Member
Reaktionspoäng
3
Tyvärr henke så är detta sanningen ; vi har ALLTID haft fler byar.. Det är bara NI som har IA:t hela världen och sedan haft stora byar.
Liksom titta på ditt konto, sjukt, hur många byar har du IA:at?

Du har säkert rätt, men IA't? Ingen.

Fråga inte mer än så, okej? :*
 

-meowth-

Member
Reaktionspoäng
1
Har svårt att läsa sarkasm men att behöva få min intelligens nedkollad på utav .ses största p12a är inte ok

eller .ses största noob som aldrig klarar utan abel är bättre?
btw du ska säga väl p17a stor skillnad noob :)

lär dig först och främst ducka.. DU SATT 3 H på konton och du lyckades få abel bli arg herregud.
Försvinn jävla parasit :cool:
 

Wrongway

Active Member
Reaktionspoäng
42
Håll denna tråden ren från paj kastning och tramseri!
Allt nytt som kommer om ovanstående "diskussion" kommer att tas bort /ev få varning.

Och Tack Start!:D
 
Topp