V14 - Några tankar

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Ni får reda på dem när de är bestämda och färdiga för hur v14 kommer se ut, det får ta den tid det tar men jag kan garantera att ni får se dem innan den 9e då världen öppnar.

//TGOW

Fint, men jag hoppas verkligen att ni tittar igenom den här tråden.

De som har postat hur de vill ha v.14 har lagt upp riktigt fina förslag.
 

Nino

Product Manager
Reaktionspoäng
0
Denna trad har tyvärr inte tagits till asyn överhuvudettaget med v14.

Varför?
v14 blir en 7.0 värld. Alltsa den värld som kommer ha version 7.0 före alla andra. Dessa inställningar är i vederlag lätta och förbestämda av mig världen över pa alla de världar som lanseras tillsammans med version 7.0.

Gaffel kommer halla ett öga pa denna traden framat v15.
 

clown

Member
Reaktionspoäng
0
Denna trad har tyvärr inte tagits till asyn överhuvudettaget med v14.

Varför?
v14 blir en 7.0 värld. Alltsa den värld som kommer ha version 7.0 före alla andra. Dessa inställningar är i vederlag lätta och förbestämda av mig världen över pa alla de världar som lanseras tillsammans med version 7.0.

Gaffel kommer halla ett öga pa denna traden framat v15.

Det låter som det blir en speed 1 värld ? med dom nya grejerna...
 

DeletedUser

Guest
Alla nya verision världar får automatiskt världspeed 1.0 och truppspeed 1.0 för att de måste tästas hur allt fungerar, så de låter som att de blir ännu en värld för dom som gillar v1, v5, v7, v10 och v11. Tråkigt med så sega världar.

Så de betyder att man får hänga kvar på forumet och invänta v15 någon gång i mars 2011 (brukar ju normalt vara 3-4 månader mellan nya världar) innan man kan börja spela igen (om man nu inte tappat suget totalt tills dess med alla nya uppdateringar och sådant som skall komma och förstöra de "gamla hederliga TW")
 

DeletedUser

Guest
Alla nya verision världar får automatiskt världspeed 1.0 och truppspeed 1.0 för att de måste tästas hur allt fungerar, så de låter som att de blir ännu en värld för dom som gillar v1, v5, v7, v10 och v11. Tråkigt med så sega världar.

Så de betyder att man får hänga kvar på forumet och invänta v15 någon gång i mars 2011 (brukar ju normalt vara 3-4 månader mellan nya världar) innan man kan börja spela igen (om man nu inte tappat suget totalt tills dess med alla nya uppdateringar och sådant som skall komma och förstöra de "gamla hederliga TW")

SPooK eftersom vi hade våran diskussion med tribalwars nya världar, inställningar etc etc på skype. Så kommer du att krevera när du ser den nya grafiken(om jag tror rätt). Jag spyr nästan åt den, tycker att allt har blivit helt sjukt annorlunda. Blir nog att kirra ett gammalt grafikpaket, har lirat på betan lite för att se de nya funktionerna. Allt med belöningar etc är sjukt awsm. Men grafiken, nej nej nej. Ser bara skämmigt ut, ser ut som nått annat spel (kommer dock inte på vilket)
 

DeletedUser

Guest
Se till att skaffa ett gamalt grafik pack de ser ju ut som typ AoE 3
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp