V12 ur Haroos synvinkel

DeletedUser

Guest
Varför merga till sig vinst istället för att kötta till sig vinst?

Ryck upp dig musse.

v12=noobletternas värld.
 

DeletedUser

Guest
Nu tycker jag vi tar och höjer nivån lite här, innan jag blir alldeles kinkig och otrevlig!
 

DeletedUser

Guest
Sista gången jag rensar den här tråden, nästa gång ni går off topic låser jag den.
 

Brightside

Member
Reaktionspoäng
0
Men när en sån merg går igenom och förstör så pass mycket av spelet så är det klart att folk kommer diskutera om det. Jag vet att man inte kan göra alla nöjda i ett krigsspel och det är också själva tanken att genom diplomatiskt spel och duktigt köttande kunna ta på sig äran som segrare/vinnare i en värld och inte genom att rekrytera mest folk eller slå ihop två "elit" stammar. Något som har stört mig så fruktansvärt är också att ni har mage nog att gnälla på alla andra stammar över dåligt motstånd. Undra varför, 1+1=2?.


Jag vill inte ge ut mitt originalnick då jag lever under skyddad identidet för tillfället, hahahah.

Tjena, vi har inte gnällt på någon över dåligt motstånd. Kanske har någon enstaka varit lite bitsk tillbaka mot federationen samt andra forumtroll (som du), som sa att vi var värdelösa för att vi låg under i början av kriget.. (Vi var dåliga som gjorde det, jaja)

Ärligt talat, gnäll på så mycket du vill The Game, jag bryr mig inte ett dyft. Vi som separata stammar fick gjort en väldans massa under vår tid som "ensamstående". Det var inte bara Cmon! som fick ge vika.

Och jag säger det igen, som många andra sagt; har vi krigat dåligt? Hur kan vi då vara så fruktansvärt överlägsna i OB, både den nya och de gamla stammarna, fortfarande? Snälla; se saker med lite perspektiv och tänk på vad du egentligen skriver. Vi har krigat en hel del, och har en del kvar att göra innan världen är vunnen. Därför tycker jag att vi är värda att få spela tillsammans i en bra och rolig grupp, och avsluta det hela tillsammans i stället först ta bort alla småstammar separat, och sen ta ett storkrig som aldrig skulle ta slut = folk slutar. För det var så du menat att vi skulle göra? Vi kunde ju inte kriga mot varandra innan detta var gjort, då vi egentligen inte hade front mot varandra på något håll?
Vi hade över huvud taget inte fixat att kriga mot varandra på grund av att vi var så goda vänner. Förmodligen hade det blivit så att om vi inte skulle mergat hade vi gjort våra byar gråa, hade det varit så mycket roligare är ju frågan? Nu ger vi i alla fall resten av världen en chans att ta ner oss om de samarbetar. Hade ju inte varit så kul för allihop att sitta och adla upp 3000 gråa byar, eller?

Mig får du gladeligen försöka ta ner på v14, för v12 är den sista världen jag tänker spela på, för jag orkar inte mycket längre till med folk som ska klaga på allt och alla för att de gör fel, vinner världar på fel sätt, spelar fegspel osv.. Ni kan ju ta lärdom av detta och göra något åt "elit-stammarna" i tid, innan de hinner växa sig överlägsna på framtida världar, samt lära er konsten av diplomati och framförhållning, för det verkar många ha svårt för. Så får ni återigen hoppas på att det tas fram en värld där medlemsgränsen i stammarna ligger på 20-30 :)

Du får fortsätta argumentera emot hur mycket du vill, men jag har fått sagt det jag vill säga. Jag hoppas nu att TheGame samt Haroo och alla andra undrande har fått svar på det de vill. Det här är i alla fall historian från mitt perspektiv. (Sorry SuperNova)

Finns på PM
/Brightside
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Vi hade över huvud taget inte fixat att kriga mot varandra på grund av att vi var så goda vänner.

Snacka om skön mentalitet. Om du lär känna en lirare i v3 kommer du då ha svårt att kriga mot honom i v14? .se's mentalitet, alla ska vara så kramgoa och mysiga.

Förmodligen hade det blivit så att om vi inte skulle mergat hade vi gjort våra byar gråa, hade det varit så mycket roligare är ju frågan? Nu ger vi i alla fall resten av världen en chans att ta ner oss om de samarbetar. Hade ju inte varit så kul för allihop att sitta och adla upp 3000 gråa byar, eller?

Att "genomföra en tjekan" pratar du om men ni har inte bevisat en hundradel av vad dom gjorde på sin värld. Absolut, ni ger världen en chans men frågan är om det är en rättvis chans.

Så får ni återigen hoppas på att det tas fram en värld där medlemsgränsen i stammarna ligger på 20-30 :)

Håller tummarna för att medlemstaket i stammarna hamnar på 20 så man slipper att folk genomför mergs som ni har gjort i v12.
 

Brightside

Member
Reaktionspoäng
0
Snacka om skön mentalitet. Om du lär känna en lirare i v3 kommer du då ha svårt att kriga mot honom i v14? .se's mentalitet, alla ska vara så kramgoa och mysiga.

Nope, det är inte alls samma sak, men när vi hjälpt varandra en helt del innan så känns det bara fel att tvärvända, och det hade helt enkelt inte blivit ett spännande eller bra krig

Att "genomföra en tjekan" pratar du om men ni har inte bevisat en hundradel av vad dom gjorde på sin värld. Absolut, ni ger världen en chans men frågan är om det är en rättvis chans.

Nej det gör jag inte? Snälla, lär dig att förstå vad folk skriver, du har inte förstått något av vad någon än så länge skrivit vad jag har sett. Inte så lätt att föra en diskussion med en kille som stirrar blint i sin avundsjuka. Jag skrev inte någonstans att vi har kommit upp i Tjekans nivå eller att vi har gjort de krigen de gjorde på sin tid.
Nej det är inte en rättvis chans, men hur skulle vi kunna ge den en rättvis chans när vi redan var så stora? Förutom att börja kriga mot varandra då, vilket inte hade gett mer liv i världen, kan du inte bara inse det?

Sen är det lite kul att du inte har något att komma med när jag försöker konfrontera dig och dina åsikter, det bevisar väl hur osäker du är på det hela, du tjatar bara för att ha något att gnälla på. Så låt oss vara ifred tack.
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Synd på alla förståsigpåare som redan har gett upp, men ändå vet bäst hur världen skulle ha vunnits:confused:

Håller med om att denna världen , förmodligen bara har ett slut, så ..............varför förlänga pinan?

Alla som inte spelar i TYT, ni kan gråa er, så är denna världen slut och vi kan vänta på V14:)
 

DeletedUser

Guest
Synd på alla förståsigpåare som redan har gett upp, men ändå vet bäst hur världen skulle ha vunnits:confused:

Håller med om att denna världen , förmodligen bara har ett slut, så ..............varför förlänga pinan?

Alla som inte spelar i TYT, ni kan gråa er, så är denna världen slut och vi kan vänta på V14:)

För det är ju meningen med detta spel? Att vinna världar så snabbt som möjligt.
 
Topp