V10 har en flyktingförläggning

DeletedUser

Guest
Låt dom ta in flyktingar bara för tillslut kommer den tidpunkten då många tröttnar och då kanske tistel får först 1 krigsförkarling,går 2-3 dagar så kommer nästa osv osv osv...då ligger dom pyrt till bara för dom tar in spelare som har tatt vatten överhuvedet.

Sedan om det skulle gå dåligt i början av ett krig så skulle förmodligen alla dom packa och dra till nästa och då blir Tistel ännu mera sårbara för dom har mindre kraft att slåss med.
 

DeletedUser

Guest
Feglir från den som söker skydd. Tar sig först vatten över huvudet, men sen när h*n inte klarar av det så söks hjälp.

Visst det är inte emot några regler. Men en stor stam som tar in en flykting är lungt om en liten stam attackerar flyktningen, men tvärtom är helt otänktbart.

De mindre stammarna vågar oftast inte eller kan inte göra något åt att en stor stam tar in flyktingförklarade spelare. De större behöver oftast bara skicka ett kort meddelande så är det klart.

Om du känner dig orättvist behandlad, gå med i en större stam...
 

DeletedUser

Guest
Min magkänsla säger att de tre attackerade spelarna inte har speciellt mycket att attackera med atm... :p
 

DeletedUser

Guest
Vad gjorde Tistel för något nu igen? :confused::rolleyes:

Antar att det är upp till mig att besvara detta.

Allt började för ett par dagar sen då spelare1 scoutade en spelare i stam1, kort därefter gick spelare1 med i stam1 bara för att lämna den kort därefter och anfalla 3 spelare i stam1.
Detta blev förstås lite för mycket för stam1 valde att gå till angrepp mot spelare1. Spelare1 som nu låg ganska illa till valde att söka sig till en något större stam, stam2.
Då valde stam1 att informera stam2 om läget i hopp om att spelare1 skulle kickas.
Svaret blev ett ganska uppkäftigt "skiter väll vi i" (kopierar inte in det exakta meddelande då jag inte vet om jag har tillåtelse till det)

Därefter verkar det råda vapenvila mellan stammarna medan diplomaterna talar med varandra.

Detta är kort och gott allt som hände

Jag var helt objektiv i min analys, men om någon har mer information om läget är det okej att lägga fram den
 
Topp