V.V.V förklarar krig mot T.T.C & NwcwMa!!

DeletedUser

Guest
Säkert... Jag vet vad som hände med dig i V3, och i V2...
Sen kan ju du naturligtvis skylla på vad du vill.
Jag ser bara till vad TWstats bevisar, inte vad du säger.
Men visst, V4 i all ära. Vi får väl se om du är nåt att räkna med, eller om du får lika många goda vänner här... :)

hehe du verkar absolut inte veta vad som hände i V2 iaf, som han säger så tog tiden och orken slut för att orka hålla sitt acc tillräckligt aktivt, jag vet jag var ju där till skillnad från dej.

Fråga nån som vet nästa gång.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
;) SatanicRed

varför flydde du då? om de nu krigade mot er, ja menar de är ju verkligen hedervärt...Lämna era medlemar sen whina på forumet. Har sett detta någonstans förut :rolleyes:

Nej, om VVV förklarat krig sen upplöser ni stammen o tror de ska sluta adla era byar då tror ni fel. De är ett krig, varför ska man anfalla större stammar när man kan anfalla mindre?

Satanic och aeon, sluta whina på forumet. inse va ni gjorde mot medlemarna istället...
 

DeletedUser

Guest
Satanic våran stam har haft bra kommunikation med dig och jag personligen har sett dig som en trevlig herre. Så döm om min förvåning när du hänfaller till de billigaste av trix att börja hetsa stora stammar mot varandra och framförallt mot oss dina forna vänner.

Jag skulle säga att VVV och Lalandia är mycket skickliga då de krossar allt motstånd i sen väg och sköter sin diplomati snyggt, tillskillnad ifrån vissa andra...

Vi har också jagat spelare, va ska man göra när stammen ger upp första dagen och alla splittras? Nöja sig med att gå tillbaka tillbarbarbyar?
 

DeletedUser

Guest
hahaha!

Titta Twstats värld 2, jag har lika många byar kvar där som när jag slutade i princip, bortsett från de byar jag gett bort.

Värld 3, titta TW-stats, alla mina byar adlades upp av min egen stam, A.I.E.

Du verkar verkligen inte veta fakta för fem öre.

Den www.twstats.se du har hemma är det nog fel på isf, för du säger ju att twstats bevisar det du nyss sa.

Goda vänner har jag gott om här på värld 4, i vartenda del av världen, sedan att våra fiendestammar bli sura och springar runt och tjurar det kan jag ta, det rör inte mig i ryggen.

Diplomati min vän, när du vet vad det ordet innebär kan du ju återkomma, vi har diplomatiskt förbindelser med WAR och AT, det är inget att sticka under stolen med, det vet ju alla redan. Och vi har väldigt bra sådana, varför då förstöra det?

Det är inte AT och WAR som var ivägen för vår expansion, det var GOTH och LAH.

Vi öppnade krig mot LAH, för att dom då var största stammen hos oss, de upplöstes efter att ni backstabbat dom, sedan plockar ni in några av deras medlemmar och det gör mig sur, därav förklarar vi även krig mot er, ni upplöses också.

Kom inte och tala om för mig vad som är hedersvärt osv, jag står upp för mitt folk iaf! Tillskillnad från vissa andra.


V.V.V FTW!
 

DeletedUser

Guest
Säger ju det,dom små pojkarna wallin016 samt hans följeslagare Lalandia tror att dom är så duktiga.Dom är riktigt ynkliga..Nu försöker Lalandia fixa ordning på en dikt som han tycker låter/liknar den dikt lonneborg skrev när vi förklarade krig emot en stam.Sedan finns det några bla dom jag skriver om som nästan grinar och skriver brev till mod.ledarna för att banna mig.Haha bara att banna mig skiter jag fullständigt i det bevisar ju att det jag hela tiden sagt ni är och förblir som 2 små finniga snorungar:)))))

(ops) Nu blir jag nog bannad Fjanteriiii

superking its back :))

jag tror du tar detta spel på för stort allvar, för varför skulle man annars bli så upprörd som du verkar?

Om man nu bli anfallen av en 3 gånger så stor fiende som vill expandera åt ditt håll så är det ju inte mer än otur att man är så jävla dum att man inte fixat goda diplomatiska relationer med den stammen innan..

skyll er själva, backstabbers och fegisar är vad ni är...
 

DeletedUser

Guest
SatanicRed vet nog inte vad som krävs för att hålla ett eller flera konton i liv.... Antagligen kommer han inte få veta det heller :p
 

DeletedUser

Guest
;) SatanicRed

varför flydde du då? om de nu krigade mot er, ja menar de är ju verkligen hedervärt...Lämna era medlemar sen whina på forumet. Har sett detta någonstans förut :rolleyes:

Nej, om VVV förklarat krig sen upplöser ni stammen o tror de ska sluta adla era byar då tror ni fel. De är ett krig, varför ska man anfalla större stammar när man kan anfalla mindre?

Satanic och aeon, sluta whina på forumet. inse va ni gjorde mot medlemarna istället...

Henrik338, var tyst. Du vet inte ett skit om vad som hände internt i GOTH och det vet inte V.V.V heller.

Dina stridskunskaper är välkända vid det här laget så jag skulle nog bara vara tyst om jag vore du. Visst du gillar att slå på mindre stammar, jag vet. Till och med dina egna PA. För det är det enda du klarar av du med. Såg ju vad som hände när du sen själv blev attackerad. Nu står du utan heder och byar i Värld 3 & du kommer göra det samma i den här världen när det kommer till kritan här med. Och hehe, fly kanske du ska vara väldigt tyst om...

Du är pinsam som spelare, henrik338. Inget annat. Så vad du säger är egentligen bara slöseri med tid att behöva läsa. Så håll dig till din egen stams intressen.

Klomen.. hahahahaha.. Men bjuda in mig till en eventuell stam i V5 gick bra ???
*skrattar*
 

aeon

Member
Reaktionspoäng
0
Säger ju det,dom små pojkarna wallin016 samt hans följeslagare Lalandia tror att dom är så duktiga.Dom är riktigt ynkliga..Nu försöker Lalandia fixa ordning på en dikt som han tycker låter/liknar den dikt lonneborg skrev när vi förklarade krig emot en stam.Sedan finns det några bla dom jag skriver om som nästan grinar och skriver brev till mod.ledarna för att banna mig.Haha bara att banna mig skiter jag fullständigt i det bevisar ju att det jag hela tiden sagt ni är och förblir som 2 små finniga snorungar:)))))

(ops) Nu blir jag nog bannad Fjanteriiii

superking its back :))

du kan väl inte bli bannad för att dom är finniga?? :eek:

det är ju inte ditt fel, det beror ju på att deras testosteron-halt är alldeles för hög :p
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Henrik338, var tyst. Du vet inte ett skit om vad som hände internt i GOTH och det vet inte V.V.V heller.

Dina stridskunskaper är välkända vid det här laget så jag skulle nog bara vara tyst om jag vore du. Visst du gillar att slå på mindre stammar, jag vet. Till och med dina egna PA. För det är det enda du klarar av du med. Såg ju vad som hände när du sen själv blev attackerad. Nu står du utan heder och byar i Värld 3 & du kommer göra det samma i den här världen när det kommer till kritan här med. Och hehe, fly kanske du ska vara väldigt tyst om...

Du är pinsam som spelare, henrik338. Inget annat. Så vad du säger är egentligen bara slöseri med tid att behöva läsa. Så håll dig till din egen stams intressen.

Klomen.. hahahahaha.. Men bjuda in mig till en eventuell stam i V5 gick bra ???
*skrattar*

ska vi whina bara för att ja hade rätt o du hade fel :rolleyes:

försöka byta nick kanske fungerar..men inte i ditt fall
 

aeon

Member
Reaktionspoäng
0
§1. Henke har alltid fel

§2. Skulle Henke mot förmodan ha rätt, träder automatiskt §1 i kraft

:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Satanic våran stam har haft bra kommunikation med dig och jag personligen har sett dig som en trevlig herre. Så döm om min förvåning när du hänfaller till de billigaste av trix att börja hetsa stora stammar mot varandra och framförallt mot oss dina forna vänner.

Jag skulle säga att VVV och Lalandia är mycket skickliga då de krossar allt motstånd i sen väg och sköter sin diplomati snyggt, tillskillnad ifrån vissa andra...

Vi har också jagat spelare, va ska man göra när stammen ger upp första dagen och alla splittras? Nöja sig med att gå tillbaka tillbarbarbyar?

Nej nej, det var inget hets, det vara bara för att illustrera att V.V.V helt saknar stake och ryggrad, för både du och jag vet att WAR kan kriga och har klös. Skulle V.V.V förklara krig mot WAR skulle det ta en vecka sen skulle WAR ha slagit ut mer än halva V.V.V. Detta vet Lalandia om, därför vågar han inte ens tänka tanken. Så det var inget menat som krigshetsning. Men å andra sidan, Rovet, så kan jag ge dig en förklaring till varför jag lämnade GOTH via IGM, eftersom du åtminstonde förtjänar att få veta vad det handlade om. :)
Det är bara att höra av sig till mig...
 

DeletedUser

Guest
ska vi whina bara för att ja hade rätt o du hade fel :rolleyes:

försöka byta nick kanske fungerar..men inte i ditt fall

Och likt förbannad har du en by kvar och jag har 41 och ökar hela tiden.. hmmm... Hankie pankie, lär dig spela med lite vilja och kurage så kanske du får respekt oxo.. :D
 

DeletedUser

Guest
Nu går ni ontopic och inga mer påhopp eller kränkning av spelare för då får ni se mig gå bärsärkargång.
 

DeletedUser

Guest
Jag tror att detta bli några enkla byar för VVV :)

Vi får hålla tummarna för det.

Inatt fick jag iaf lite OffOB, det har jag knappt fått någonting innan när vi krigade mot LAH. Men nu mötte jag afridh och han hade iaf lite deff i sina byar, tack för det!
 

DeletedUser

Guest
SatanicRed du ska inte snacka om personliga påhåpp, det jag sett av dig är fullt av dem. Lungna ner dig, det är bara ett spel och att kalla andra för en massa mindre trevliga saker förstör nöjet för oss allihopa.

Som jag ser det var ni i GOTH backstabbers, som tydligen blev lurade av v.v.v. Er lojalitet borde väl ha varit hos er allierade annars går man inte i allians. I detta fall skulle ni klarat er längre/bättre. Därmed inte sagt att ett svek alltid straffar sig. Hur som helst är det ett spel där svek, spioneri etc gör det intressant.

Målet är att lyckas så bra som möjligt. Om man är helreko och bara anfaller fiender som är större än en själv och aldrig kör ngt diplomatiskt spel så kommer man nog inte lyckas så bra tror jag :)
 
Senast redigerad av en moderator:

aeon

Member
Reaktionspoäng
0
V.V.V utropade alla i GOTH till flyktingar och förklarade krig mot dom stammar som tog emot spelare från GOTH...

innebär det att det blir V.V.V vs V.V.V nu då??
 

DeletedUser

Guest
V.V.V utropade alla i GOTH till flyktingar och förklarade krig mot dom stammar som tog emot spelare från GOTH...

innebär det att det blir V.V.V vs V.V.V nu då??

nope ;)
De som flytt kommer adlas men det vi valt att ta med i stammen på annat sätt kommer så icke ske!

Kom med något bättre nu va?? :)
än så länge bara nonsens från dig!
 
Topp