V.V.V förklarar krig mot GOTH!

DeletedUser

Guest
Jaha då ser jag när jag kommer hem från jobbet att jag inte är med i nån stam längre..och en krigsförklaring liggandes i brevlådan =)

Men man ses väl som flykting så det är väl bara och bita i det sura äpplet och hoppas man klarar sig nån vecka eller 2 iaf

Nu ska jag hälla upp en öl och börja deffa upp dom byar jag har

ha det bäst för stunden
 
Senast redigerad av en moderator:

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Jaha då ser jag när jag kommer hem från jobbet att jag inte är med i nån stam längre..och en krigsförklaring liggandes i brevlådan =)

Men man ses väl som flykting så det är väl bara och bita i det sura äpplet och hoppas man klara sig nån vecka eller 2 iaf

Nu ska jag hälla upp en öl och börja deffa upp dom byar jag har

ha det bäst för stunden

Hoppas du blir adlad!
 

xziper2007

New Member
Reaktionspoäng
0
Varför upplösa stammen för att en större stam är på en? det är ett spel, går alltid att börja om..
 

aeon

Member
Reaktionspoäng
0
Ni får gärna spekulera och tycka, ni har ingen aning om vad som låg bakom... men om ni tycker det är kul att kasta lite mer skit så varsågod...
 

DeletedUser

Guest
Ni får gärna spekulera och tycka, ni har ingen aning om vad som låg bakom... men om ni tycker det är kul att kasta lite mer skit så varsågod...

Inte nog med att du ströp kommunikationen mellan dina stammedlemmar när du upplöste stammen, inställningarna på den här världen gör ju att de dessutom inte kan supporta varandra. Så det skulle vara väldigt kul att få veta vad det var som egentligen "låg bakom" som var värre än att ge dödsdomen till flera av dina stamkamrater
 

aeon

Member
Reaktionspoäng
0
som du kanske sett i tidigare inlägg bildades en ny stam, där dom som ville fick gå med. en del gick till andra stammar.

vad som låg bakom vet dom flesta i goth, tar man inte det som står i forumet på allvar får man skylla sig själv...
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
De är bra aeon, whina inte nå mer över att du upplöste er stam samt lät alla era medlemar dö. Nej tänk inte på de, inte ditt fel alls. ;)

Du har säkert en bra förklaring, någon sån där förklaring vi andra inte skulle kunna hitta på. Men jag tror inte vi igentligen vill veta den, blir nog bara kramkalas utav de hela.
 

aeon

Member
Reaktionspoäng
0
henke... nu står hjärnan still och käften glappar igen...

och du, jag raggar fortfarande inte på dig så inga mer små privata meddelanden tack...
 

DeletedUser

Guest
henke... nu står hjärnan still och käften glappar igen...

och du, jag raggar fortfarande inte på dig så inga mer små privata meddelanden tack...


Heja aeon! Hejja hejja dig! Du är så grym. Jag vill oxå vara med i dina stammar och bli lämnad till vargarna
 

aeon

Member
Reaktionspoäng
0
vårat inträdeskrav är att inte uttala sig om sånt man inte vet ett skit om och att inte lägga sig i sånt man inte har med att göra...
 

DeletedUser

Guest
vårat inträdeskrav är att inte uttala sig om sånt man inte vet ett skit om och att inte lägga sig i sånt man inte har med att göra...


Fuck, jag lägger mig i allt. Men om jag lovar att backstabba och snacka skit på forumet då? Kan tom dissa henrik ( ta inte illa upp gubben men a man gotta do what a man gotta do)
 

aeon

Member
Reaktionspoäng
0
Fuck, jag lägger mig i allt. Men om jag lovar att backstabba och snacka skit på forumet då? Kan tom dissa henrik ( ta inte illa upp gubben men a man gotta do what a man gotta do)

iofs... dissa henke är ju en merit :rolleyes:

rätt intressant att ingen av dom som gnäller på mig här har någonsin varit med i Goth...
 

DeletedUser

Guest
Nee de som avrit med i Goth har väl fullt upp med att ducka attacker?
 
Topp