V-9-K VS Cran

deculpa

New Member
Reaktionspoäng
0
Hej!

Cran och V-9-K har nu en tid legat i krig.
Vi är glada av att se att våran fiende nu gett upp och har upplöst stammen och flytt till olika stammar.
Vi kommer nu att leta upp spelare som varigt med och tagit byar av oss för att ta dessa tillbaka.

Ni som vet att ni tagit in spelare eller gamla spelare av V-9-K borde kolla deras användarfiler och se om dom gjort det.

Ni kommer antagligen att få ett brev från oss ang spelaren/spelarna som lyder att spelarena är förklarade flyktingar.

MVH // deculpa13 Diplomat i Cran.
 

deculpa

New Member
Reaktionspoäng
0
dampen Idag kl 20:10
haha lol vadå vunnit krig?? tror du att vi upplöste därför.??
ni tog inte en enda by av oss det var många andra själ vf vi upplöste så kom inte och säg att ni vann kriget ni är ju en noob stam ahhaha lolXD

deculpa13 Idag kl 20:18
Hej.
roligt att du uppmärksammade det.
påtal om nuub stam.
ni hade planerat kriget ett tag innan det började.
vi plockade ett par byar av er så kom inte och säg annat.

eftersom vi är den stammen som fortfarande finns kvar så kan vi ju inte säga att vi förlorade eller hur?
vi kan ju adla upp eran gamla systerstam V9K-2 om det får er att må bättre av resultatet.

ni gav aldrig någon ordentlig krigs förklaring inte heller fick vi reda på att ni skulle upplösas så jag undrar vilken av oss som är "nuub" stammen...

MVH deculpa13




Vad ska man säga.
 

pypper

Member
Reaktionspoäng
0
där förlorade man respekten för Dampen. Jag är nämligen med i Asum :awsm: vilken vändning elr hur? ;):eek:
 

Tobbesby

New Member
Reaktionspoäng
0
good luck im waiting on u

Hej!

Cran och V-9-K har nu en tid legat i krig.
Vi är glada av att se att våran fiende nu gett upp och har upplöst stammen och flytt till olika stammar.
Vi kommer nu att leta upp spelare som varigt med och tagit byar av oss för att ta dessa tillbaka.

Ni som vet att ni tagit in spelare eller gamla spelare av V-9-K borde kolla deras användarfiler och se om dom gjort det.

Ni kommer antagligen att få ett brev från oss ang spelaren/spelarna som lyder att spelarena är förklarade flyktingar.

MVH // deculpa13 Diplomat i Cran.

varsegod försök ta tbx era byar bara så har ja nått kul att göra. Hoppas att ni lyckas lite bättre än va ni gjorde med era kontraattacker förra gången.
Ett tips är att sluta bygga blandbyar de är för enkla att rensa :(

deculpa13 Idag kl 20:18
Hej.
roligt att du uppmärksammade det.
påtal om nuub stam.
ni hade planerat kriget ett tag innan det började.
vi plockade ett par byar av er så kom inte och säg annat.

sure ni lyckades plocka 2 byar av en av de minsta spelarena när stammen löstes upp, grattis...
annars var det inte mkt till krig ja kunde adla mig in i erat lilla kluster där och plocka vilka byar ja vela

tyckte inte att eran sista erövring var nått att ta med, för många död dager emellan där inget hände.

Side 1:
Tribes: Cran
Players:

Side 2:
Tribes: V-9-K
Players:

Timeframe: 08/12/2009 00:00:00till11/12/2009 20:48:42

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 45
Sida 2: 60
Skillnad: 15

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1
Sida 2: 23
Skillnad: 22

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 88,617
Sida 2: 244,676
Skillnad: 156,059

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 4,863
Sida 2: 122,243
Skillnad: 117,380

image.php


ps vart ligger spoiler saken här så ja slipper ta så mkt plats?
 

Tobbesby

New Member
Reaktionspoäng
0
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbesby
ps vart ligger spoiler saken här så ja slipper ta så mkt plats?

Kod:
(SPOIL]Blbla[/spoil]

Fast [ istället för ( Blbla

danke men problemet är inte att ja inte vet hur koden ser ut utan ja hittar inte kortknappen för det x)
mkt enklare i stamforumet
 

deculpa

New Member
Reaktionspoäng
0
dampen Idag kl 20:10
haha lol vadå vunnit krig?? tror du att vi upplöste därför.??
ni tog inte en enda by av oss det var många andra själ vf vi upplöste så kom inte och säg att ni vann kriget ni är ju en noob stam ahhaha lolXD

deculpa13 Idag kl 20:18
Hej.
roligt att du uppmärksammade det.
påtal om nuub stam.
ni hade planerat kriget ett tag innan det började.
vi plockade ett par byar av er så kom inte och säg annat.

eftersom vi är den stammen som fortfarande finns kvar så kan vi ju inte säga att vi förlorade eller hur?
vi kan ju adla upp eran gamla systerstam V9K-2 om det får er att må bättre av resultatet.

ni gav aldrig någon ordentlig krigs förklaring inte heller fick vi reda på att ni skulle upplösas så jag undrar vilken av oss som är "nuub" stammen...

MVH deculpa13

dampen Idag kl 20:20
asså du du ljuger ju som fan vi ägde sönder er...
ni hade inte en chans kolla in statistiken tror du att vi gag upp mot er??

dampen
finns max 2 spelare i eran stam som är erfaren .

deculpa13Idag kl 22:12
Du får tycka och tro vad du vill.
Jag vet hur många det finns och vilka som är kapabla till vad...

Jag ljuger inte sa aldrig att vi var bättre än er.
Jag kommer nu inte svara på fler brev från dig då de enbart skrivs i kritik.
Jag var mer inriktad på att skriva ett Inlägg där jag tackade er för gott motstånd.

På tal om erfarenhet så kan jag inte säga att jag är imponerad av dig eftersom du skriver som du gör.

du spelar Allan och kritiserar andra för vad du själv inte förstår.
jag tror att jag har mer erfarenhet om detta spel än du någonsin kommer ha.

Ha en trevlig fortsättning och jag hoppas att denna diskussion inte behöverfortsätta då jag är trött på din attityd och inställning.
(fortsatt groll kommer resultera i blockning)

sedvanliga oskrivna regler är inte för dig tydligen.

Med varma hälsningar deculpa13.

Jag har aldrig nämnt någonting om att vi hade övertaget!
det hade de pga att de hade lång tid att planera och var betydligt fler spelare i en och samma kontnent.
vi kämpade på och hade kriget fått fortsätta tror jag att det hade kunnat jämna ut sig.


Min respekt för dampen har försvunnigt helt då han inte ens kan
sköta en vanlig konversation utan att enbart skriva kritik.
 

DeletedUser

Guest
Båda är noob stammar.. happy?

V9k är enkla o adla...
Därför så många ljusröda fläckar blev fina blå under väldigt kort tid under vårt korta krig? :D
 

snyggaste93-

Member
Reaktionspoäng
0
haha vi var mycke bättre en er allt skulle gå mycke bättre om inte smisk som nu bytt namn var så fega o sa att dem inte ville göra nåt o ha iap sen bad dem om deff som vi hjälpte sen gick några av dem bort från stammen o anfallde o adla några byar sen gick med igen sen gjorde dem som sagt den nya lilla stammen adel som också nu har bytt namn o börja adla oss sen börja ni kriga o sånt. kan ju säga at v-9-k är en av dem bästa stammarna som jag vart med i dem hade bra grupperinng o allt. det var bara det att vi hade massa spioner o sen fick vi reda på en massa så en jävla massa fegisar i stammen drog i väg till smisk o adel som heter nåt annat orkar inte kolla just nu o sen börja anfalla sina gammla vänner vetti fan ingen lojal säger jag då på dem o kom inte o säg att ni van när vi tog en hel del byar av er medans ni bara tog 2
 

DeletedUser

Guest
haha vi var mycke bättre en er allt skulle gå mycke bättre om inte smisk som nu bytt namn var så fega o sa att dem inte ville göra nåt o ha iap sen bad dem om deff som vi hjälpte sen gick några av dem bort från stammen o anfallde o adla några byar sen gick med igen sen gjorde dem som sagt den nya lilla stammen adel som också nu har bytt namn o börja adla oss sen börja ni kriga o sånt. kan ju säga at v-9-k är en av dem bästa stammarna som jag vart med i dem hade bra grupperinng o allt. det var bara det att vi hade massa spioner o sen fick vi reda på en massa så en jävla massa fegisar i stammen drog i väg till smisk o adel som heter nåt annat orkar inte kolla just nu o sen börja anfalla sina gammla vänner vetti fan ingen lojal säger jag då på dem o kom inte o säg att ni van när vi tog en hel del byar av er medans ni bara tog 2


v-9-k skoja du med mig eller???. ni går ju runt fråga olika stammar om hjälp att ni anser att vi är ett stort hot vi måste bort från denna värd innan vi blir stora men ursäkta mig vi är stora ???
 

DeletedUser

Guest
haha vi var mycke bättre en er allt skulle gå mycke bättre om inte smisk som nu bytt namn var så fega o sa att dem inte ville göra nåt o ha iap sen bad dem om deff som vi hjälpte sen gick några av dem bort från stammen o anfallde o adla några byar sen gick med igen sen gjorde dem som sagt den nya lilla stammen adel som också nu har bytt namn o börja adla oss sen börja ni kriga o sånt. kan ju säga at v-9-k är en av dem bästa stammarna som jag vart med i dem hade bra grupperinng o allt. det var bara det att vi hade massa spioner o sen fick vi reda på en massa så en jävla massa fegisar i stammen drog i väg till smisk o adel som heter nåt annat orkar inte kolla just nu o sen börja anfalla sina gammla vänner vetti fan ingen lojal säger jag då på dem o kom inte o säg att ni van när vi tog en hel del byar av er medans ni bara tog 2

Haha om du kollat så gick jag över till er stam...
Aldrig sett ett sämre forum, nästan så man inte orkade "spionera" ;)
 

snyggaste93-

Member
Reaktionspoäng
0
vi behövde iallafall inte hjälp när vi kriga med er cran behövde ju inte ens spioner i er stam bara för ni hade det i vår stam
 

snyggaste93-

Member
Reaktionspoäng
0
mm vet ganska dumt jag sa till om det ett antal ggr men men dem sa att dem kolla personerna ordentligt det märkte vi ju jag är gammal van ledare o vet om sånt har inte gjort såna misstag men alla lär säg av sina misstag
 

deculpa

New Member
Reaktionspoäng
0
Kan säga att jag har en hel del erfarenheter utav detta.
skulle kriget fortsatt tror jag verkligen att vi kunde ha hafr en fair chans...
men nu vart det inte så.
jag vill bara grattulera er till er självgoda sinnes stämmning och låter er tro vad ni vill...

som sagt.
Omständigheter efter ni attackerade oss skulle ni ha tagit med i beräkningen.

Jag har sätt erat forum det var ju "bajs";)
 

DeletedUser

Guest
mm vet ganska dumt jag sa till om det ett antal ggr men men dem sa att dem kolla personerna ordentligt det märkte vi ju jag är gammal van ledare o vet om sånt har inte gjort såna misstag men alla lär säg av sina misstag

wait.. what?

jag fattar inte.

Du är en gammal van ledare, men har spelat i två månader(varit medlem här).

Du har inte gjort ett liknande misstag. Men du lär dig av dina misstag, så du gör inte såhär?

Du tycker inte att du säger emot dig själv lite?
 

snyggaste93-

Member
Reaktionspoäng
0
jag var inte ledare här har vart med förut sluta i sommras dp irl var viktigare. men börja igen då jag själv vart ledare i v1 på en stam som jag lyckades med väldigt bra men som jag då vart lite inaktiv o sket i det sen gick jag med i odens o var med där i det stóra kriget bfh och 18d mot odens men sen sluta jag för det tog för mycke tid
 
Topp