v.5 reporterns tillhåll

DeletedUser

Guest
Namn: saerdna the spirit
Kön: Man
Ålder: 19 i år
Sysselsättning, överlevare och reporter
Beskrivning

Hej

Så då har jag blivit er reporter på femte världen, folk har frågat om nån kunde ta tag i v.5 och när jag hörde det, så var det väl mer varför inte.
Men här är lite fakta om mej.

Reporter för v.3 som jag int aktivt spelar i längre men ca 2 år spelade jag där innan en konstig slump, förde mej till v.10 där jag har varit med (nästan) från starten i Axis mundi och är kvar där än.



Men det är en del jag kommer att behöva för att kunna komma igång, dels så kommer jag vandra runt i världen och skaffa mig kunskaper om denna plats och ni får gärna komma te mig med info och förslag.
Men jag kommer också behöva förslag på personligheter som kan lyftas upp i ljuset och varför ska de lyftas upp, menhåller on topic så går de nog bra

Kommande

Preko
hoaa

På gång

interjuvade
 
Senast redigerad av en moderator:

farbror joakim

Active Member
Reaktionspoäng
0
Minja - Skönaste spelaren som dock försöker få nån annan att ta över hennes konto :(
PREKO - Stått som ledare för DEMONS sedan start!
Sarrow - Tja vad ska man säga om henne? Blond och smart! :D
 

DeletedUser

Guest
Wonderbarken - Intressant person, sök på forumet så hittar du en del smaskigt om han.


Sen är det bara att bläddra i forumet så hittar du dem flesta intressanta personerna som är värda att nämna, bobby, minja osv.
 

DeletedUser

Guest
Wonderbarken - Intressant person, sök på forumet så hittar du en del smaskigt om han.


Sen är det bara att bläddra i forumet så hittar du dem flesta intressanta personerna som är värda att nämna, bobby, minja osv.

tack, ska försöka plugga in v.5's historia nu. så slipper jag bli impopulär om jag spelar in det istället i 6-9 månader och ni står här och stampar :rolleyes:

men jag kommer börja posta i höst då de flesta har börjat klistra fast sej vid datorerna ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

farbror joakim

Active Member
Reaktionspoäng
0
Nu vill vi se lite aktivitet här :D

JAg själv vet ju att du jobbar, men det vet ju inte alla andra här på v5 ;)
 

DeletedUser

Guest
Kommer en på mig här snart.
Men jävlar vad man har missat saker på den, som man kommer på efter hand hehe.
 
Topp