V.28 Trupper försvinner

SayWhat?

New Member
Reaktionspoäng
0
Hejsan på er,

Tänkte kolla om det är någon som har koll på detta.


Startade nyss upp på v.28. Så fort jag fick mina 10Spjut/10Svärd skickade jag iväg dem med hjälp av farmassistenten. Använde en mall som skickade 1/1.
Jag skickade 6 attacker på samma by och 4 attacker på en annan.

Från den första byn fick jag bara en rapport. Dock är tre stycken av kommandona på väg hem igen.
Från den andra byn fick jag också bara en rapport. Där är också tre stycken kommandon på väg tillbaka.

Kollar jag på utmärkelser visar det helt korrekt att jag har attackerat 10 gånger. Så alltså har 4 stycken kommandon och trupper försvunnit ut i ingenstans. Inga rapporter ingenting.

Jag har inte skickat dem som assistans, de finns inte under rapporter (har kollat alla mappar och med alla olika filter).
Chansen att någon har spikat dem är extremt liten eftersom att jag utan tvekan var först med trupper i min 11x11 ruta.


Någon som har några idéer? Redan skrivit till support men inväntar svar.



/W
 

DeletedUser

Guest
Skickar du m.h.a farmassistenten så byts den senaste rapporten på byn mot den nya rapporten på byn så har du skickat på 2 byar så ska du bara ha 1 rapport på varje by, klart trupper har försvunnit om du skickar 1 spjut+ 1 svärd, dem har inte försvunnit utan dem har gått in i väggen, använd simulatorn å -25 i lycka med 1/1 så ser du att dem dör. ;)

Går in i vägg vid -10 i lycka.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jag ska villigt erkänna att det här satte svåra griller i huvudet på mig - så pass att jag verkligen började fundera på om vi skulle behöva starta om hela v28. Sen kom jag plötsligt på det där med farmassistenten. Nu förstår jag inte att jag inte tänkte på det direkt :crybaby:
 

SayWhat?

New Member
Reaktionspoäng
0
Jag ska villigt erkänna att det här satte svåra griller i huvudet på mig - så pass att jag verkligen började fundera på om vi skulle behöva starta om hela v28. Sen kom jag plötsligt på det där med farmassistenten. Nu förstår jag inte att jag inte tänkte på det direkt :crybaby:


Jo jag satt ju och funderade en stund jag med...Sedan när du sade det blev det ju ganska självklart.

Får helt enkelt leta fram skämkudden och gömma mig under täcket ett tag ;)
 

DeletedUser

Guest
Jo jag satt ju och funderade en stund jag med...Sedan när du sade det blev det ju ganska självklart.

Får helt enkelt leta fram skämkudden och gömma mig under täcket ett tag ;)

Det är nog lugnt, jag har skämts så det räcker åt oss båda :D
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Det var glasklart att det handlade om att hans trupper väggades, driver ni med mig eller? Bara för att jag är lite nyfiken... vad trodde du hade hänt SuperNova :D? Jag hade förstått om en nybörjare inte förstod detta på en gång, men du...? haha xD
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Det är frånvaron av rapporter som var problemet först.
 

DeletedUser

Guest
Det var glasklart att det handlade om att hans trupper väggades, driver ni med mig eller? Bara för att jag är lite nyfiken... vad trodde du hade hänt SuperNova :D? Jag hade förstått om en nybörjare inte förstod detta på en gång, men du...? haha xD

Problemet var ju som Pias säger, inte att trupperna väggats utan att det inte fanns tillstymmelse till spår av vart de tagit vägen. Normalt finns det alltid rapporter någonstans, men inte nu. Och att en spelare mystiskt blir av med trupper, är ju alarmerande och akut. Det var inte förrän jag började få halsbränna jag såg det där med flera anfall på samma by och farmassistenten det gick ihop :D
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Jaha. Ja, då förstår jag ännu bättre i alla fall. Fast lite konstigt tycker jag väl det är ändå, hihi, men det är okej :)
 

DeletedUser

Guest
använd svart färg för i helvete, folk kan tro att du inte gillar svart å börjar kalla dej för rasist
 
Topp