v.11?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Kära söta, vill inte göra dig besviken men det är INGEN som vet när värld 11 kommer. (...förutom jag ;))

Ha tålamod!


ps... Vill ni veta när den kommer...? wahahaha I won't tell you! Är mutbar! :) ds.
En liten fundering jag har... Varför kan/får du inte säga startdatumet för v11? Tycker inte direkt att tribalwars som företag förlorar nått på det? Så varför inte bara offentliggöra startdatumet om det redan är spikat?

håller fullständigt med, nu när jag TRODDE att det var tills på lördag fixade jag 4 polare som skulle göra comeback igen, tack vare att det fanns ett fast datum, ett fast datum ger folk ett mål, och man hinner snacka med polare om det :)

och en sak till!
won't tell you! Är mutbar! :) ds.
Du får 10 pp om du berättar för mig! :D
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
håller fullständigt med, nu när jag TRODDE att det var tills på lördag fixade jag 4 polare som skulle göra comeback igen, tack vare att det fanns ett fast datum, ett fast datum ger folk ett mål, och man hinner snacka med polare om det :)

och en sak till!

Du får 10 pp om du berättar för mig! :D
Han har ändå obegränsat med PP, lr?
 

clone042

Member
Reaktionspoäng
0
fyfaaan vilken skit! detta kommer ju döda TW!!

Asså varför inte fixa en "bra" värld....

Tror inte många kommer nappa på denna asså ev V7'are men många tror jag inte orkar spela på v7 och på v11.
Detta är bara dåligt
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Dem kör alltid med 1 settings efter ny update, det kunde dem dock berättat för folk innan dem kom med settings, så att alla var beredda. Sen är det väl kyrka för att prova dem nya inställningarna i kyrkan.

Dem använder helt enkelt alla grundsettings för att kunna prova att allt funkar, tråkigt, men vi får leva med det. Hade dock verkligen hoppats på att få spela en lite snabbare värld utan bågar någon gång.
 

DeletedUser

Guest
Så har man suttit i månader och väntat på en snabb värld så blir det en v10 IGEN? -.-
 

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Ja, detta blir en värld utan större vinst skulle jag tro. Men om det är så dem vill ha det så.
 

DeletedUser

Guest
Mkt tråkigt.
Ninos utlovade Röjvärld uteblev.

Istället blev pannkaka direkt.
Alla världar med 6.0 kommer ha samma inställningar.
Alltså innebär det att man kan skita i världar med 6.0.

Tråkigt.
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Istället blev pannkaka direkt.
Alla världar med 6.0 kommer ha samma inställningar.
Alltså innebär det att man kan skita i världar med 6.0.

Tråkigt.

Herr Död och Fru Död, ni har fortfarande kvar er negativa grundinställning. Om ni funderar lite så förstår ni att det självklart inte alls är så fallet är.

Hoppas på lite skärpning faktiskt. Trodde ni hade mjuknat lite, men icke.
 

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Herr Död och Fru Död, ni har fortfarande kvar er negativa grundinställning. Om ni funderar lite så förstår ni att det självklart inte alls är så fallet är.

Hoppas på lite skärpning faktiskt. Trodde ni hade mjuknat lite, men icke.

Neh, tycker jag inte. Vi ska inte behöva skärpa oss här. Vi är varken i skolan eller på jobbet. Inte heller på någo volontärarbete. Vi är på ett forum tillhörande ett spel som vi vill spendera fritiden för att ha skoj. Så om vi inte tycker världen verkar något skoj, så får du nog allt ge oss all rätt att säga så.
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Neh, tycker jag inte. Vi ska inte behöva skärpa oss här. Vi är varken i skolan eller på jobbet. Inte heller på någo volontärarbete. Vi är på ett forum tillhörande ett spel som vi vill spendera fritiden för att ha skoj. Så om vi inte tycker världen verkar något skoj, så får du nog allt ge oss all rätt att säga så.

Vad jag menar är självklart att dem båda tror att alla världar med 6.0 inställningar kommer ha 1/1 i speed med bågar och kyrka. Inte att dem är besvikna på denna världens inställningar, det får dem vara hur mycket dem vill :)
 

DeletedUser

Guest
Vad jag menar är självklart att dem båda tror att alla världar med 6.0 inställningar kommer ha 1/1 i speed med bågar och kyrka. Inte att dem är besvikna på denna världens inställningar, det får dem vara hur mycket dem vill :)

kmr varje värld från och med nu ha 1/1 i speed och pala bågar etc? på alla jävla tw servers eller kmr dem bara öppna världar med 5.0 ibland?
för ifall det ska bara ska bli speed 1 världar så har dem ju förtstört tw för ett bra tag frammåt :s

härläger verkar dock jävligt intressant, fast man behöver en värld med minst v7 storlek för i dem andra världarna blir det aldrig riktiga krig^^ :/
 

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Uppfattade det som att alla v6 världar som öppnades (på de alla olika sidorna) hade samma inställningar. Vart lite rörigt först, men va det mest logiska jag kom fram till.
 
Reaktionspoäng
0
kmr varje värld från och med nu ha 1/1 i speed och pala bågar etc? på alla jävla tw servers eller kmr dem bara öppna världar med 5.0 ibland?
för ifall det ska bara ska bli speed 1 världar så har dem ju förtstört tw för ett bra tag frammåt :s

härläger verkar dock jävligt intressant, fast man behöver en värld med minst v7 storlek för i dem andra världarna blir det aldrig riktiga krig^^ :/


Nej alla nystartade världar med 6.0 har samma inställningar, i alla versioner av TW. Senare världar kan vara annorlunda utan bågar, pala etc.
Sen så kommer ju härläger bara finnas på myntvärldar eftersom det krävs mynt för att bygga ett sådant läger.
 

DeletedUser

Guest
Nej alla nystartade världar med 6.0 har samma inställningar, i alla versioner av TW. Senare världar kan vara annorlunda utan bågar, pala etc.
Sen så kommer ju härläger bara finnas på myntvärldar eftersom det krävs mynt för att bygga ett sådant läger.

ah förstog det sen och läste v11 tråden i off topic forumet, tack i alla fall. Tyckte härläger verkade som en rätt rolig grej men nu kommer det ju bara va skit samma :/
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp