Vårt forum !!!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Att vi inte får disskuter den här frågan på forumet och att vi spelare inte kan få en omröstning ingame är dåligt. Hur svårt kan det vara att skapa en omröstning IG?

Blir resultater att vi inte ska få billigare adelsmän, so be it! Vi vill ju bara ha en omröstning om saken, tror många skulle tycka att det blev roligare med billigare adelsmän.

Är det så svårt att fixa? Lägg ner tid på detta istället än på twradio, DOM verkar då få hur jäkla mycket resurser som helst, spammar ner min inkorg hela tiden, ibland flera ggr per dag...


word broder
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
EN simpel omröstning, ni kan ha den bara för att se hur det står till. Det behöver inte betyda att det ändras (även fast jag såklart vill det). Om det genom en omröstning då skulle framgå att V4 som demokratisk röst vill ha billigare adelsmän kan det läggas upp på dagordningen för er moderatorer. Det jag personligen vill ha är ett formellt svar på frågan som alla just nu "tror" och "gissar" sig fram till, är det en majoritet som är FÖR billigare adelsmän på V4?
 

EhnEn

Active Member
Reaktionspoäng
0
Bertil sa:
Jag ber även nu alla i teamet att rådgöra med varandra (ta upp det internt),
tystnad från mods/admins (inte ens personliga åsikter från mod/admin-forumkonton) och sen kan en talesperson från teamet - förslagsvis Gaffel yttra sig.

Allt för att inte mods/admins ska ge olika svar på frågorna som ställts och s.k. förvärra det hela.

kan erkänna att det var fel skrivet av mig i en av trådarna då jag skrev minst 6 månader... Svart ska va och är : Billigare adelsmän kommer inte att ske på gamla/våra världar.

att jag sen låste som var ett upprop om billigare adelsmän på v4 känns inte alls fel.
 

DeletedUser

Guest
kan erkänna att det var fel skrivet av mig i en av trådarna då jag skrev minst 6 månader... Svart ska va och är : Billigare adelsmän kommer inte att ske på gamla/våra världar.

att jag sen låste som var ett upprop om billigare adelsmän på v4 känns inte alls fel.



Lovar saker sen blir det inte av.. Bra jobbat adm/mods! hejaheja! :mad::mad::mad:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp