Våga Vägra Profil - TA UPP KAMPEN!

DeletedUser

Guest
Efter att ha blivit varnad, tillsagda och rent utsagt utskällda över våran 'påhoppande' profil så har Banana nu bytt namn till -- VÅGA VÄGRA PROFIL aka VVP!

TA UPP KAMPEN EMOT PROFILENA! DELETA DOM!
 

DeletedUser

Guest
Kampen mot banantransporterna komemr dock itne att avta helt. Vi komemr att kämpa på som förr.

VVP!
 

DeletedUser

Guest
Wallin, jag kan inte sluta med denna kamp mot banantransporterna som jag har kommit så långt med.

Självklart kommer denna i andra hand, men den försvinner inte!
 

DeletedUser

Guest
Wallin, jag kan inte sluta med denna kamp mot banantransporterna som jag har kommit så långt med.

Självklart kommer denna i andra hand, men den försvinner inte!

Sålänge du behåller glöden emot profiler så är du min trogna andre wingman (camaro e ju den första!)!!!
 

orvarso

Member
Reaktionspoäng
0
Hehe, ett nytt seriöst mål;) Gillar att det finns folk som inte alltid tar spelet på fullaste alvar:)
 

DeletedUser

Guest
VVV = Stammen vars ledare inte ens vågar säga när man plockar bort en stam från diplomatilistan utan bara anfaller utan förvarning. Huga er allierade med denna stam.
 

DeletedUser

Guest
Efter att ha blivit varnad, tillsagda och rent utsagt utskällda över våran 'påhoppande' profil så har Banana nu bytt namn till -- VÅGA VÄGRA PROFIL aka VVP!

TA UPP KAMPEN EMOT PROFILENA! DELETA DOM!

Ni är tyvärr inte först, vi i GodJul i v1 har vägrat stamprofil sen omstarten ;)
 

DeletedUser

Guest
VVV = Stammen vars ledare inte ens vågar säga när man plockar bort en stam från diplomatilistan utan bara anfaller utan förvarning. Huga er allierade med denna stam.

Ja, alla våra allierade ska huka sig i skräck!

Enda ni har gjort sen vi leftade HRE var att sjunka och sjunka i rank. Tjänar man på en sådan allians? I dont think so.
 

DeletedUser

Guest
Jag vill inte dra upp nån diskussion här så jag gör bara ett meddelande här och sen får det räcka.
Om man har en diplomatisk relation och vill avbryta den så brukar man skriva till Ledaren/Diplomaten och säga det... Inte attackera och då få brev utav den man attackerade och skriva till honom det.

Skulle vilja be om ursäkt för mitt beteende... Jag är hemma för jag är sjuk och var väldigt trött då..

Förlåt.

Men jag står fast vid den övre biten och igen vill jag be om ursäkt.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jag vill inte dra upp nån diskussion här så jag gör bara ett meddelande här och sen får det räcka.
Om man har en diplomatisk relation och vill avbryta den så brukar man skriva till Ledaren/Diplomaten och säga det... Inte attackera och då få brev utav den man attackerade och skriva till honom det.

Sen så vill jag inte dra in NWP i det här för jag vet att bara Wallin har varit med där utav er men det var ungefär så dom gjorde mot Bad co mm.

Jag vill inte att nån skriver om detta här för den handlar om att man ska Våga Vägra Profil och jag vill inte dra denna tråd OT.
Så om ni vill mig något skriv In Game i V3.

PS. Man kommer märka vilka som bara läste början och inte slutet. DS

Ang. NwP biten - Du vet att jag var med i bad co när NwP backstabbade dom, va? Snälla snälla snälla, ta reda på fakta innan du börjar slänga ur dig såna kommentarer.
 

DeletedUser

Guest
Säger bara........ JAG VÅGAR HA PROFIL! (så länge det inte står något på den :rolleyes:)
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp