VäV vs Öst

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
VäV vs Öst.

Skapade en ny då jag inte tyckte att det fanns tillräckligt många trådar ang. ämnet.

Summerar alla krigs förklaringar.

[rs] (VäV) vs T*ON-F

Från den allsmäktige:

Käre V5!

TQON f har nu länge planerat att hoppa in i kriget emot oss, och enligt säkra källor är det ikväll vid 19.00 de kommer slå till.
Då vi inte kan låta detta hända inleder [rs] ikväll Operation Maria med start 18.50.

Ni kan alltså se detta som en krigsförklaring.

Vi har nu TQON(37.903.604p), TKON(23.093.923p), SET(12.855.495p) och TWM(8.676.292p) emot oss.
Alltså 51.665.755p vs 82.529.314p.
Eller 48 spelare vs 310 spelare.
Eller 5352 byar vs 9248 byar.

Me andra ord, vi kommer få jäklit mycke att kötta!

Ser fram emot en underbar sommar och ett härligt krig, lycka till båda sidor!

//Gotte

DEMONS vs RAV (VäV)

Från PREKO:

Jag har någonting att berätta för er alla, som ni vet så krigar RAV mot en stam vid namn SB enligt ryktet var för att SB gick på en stam som var mindre än dem själv och även andra saker som dom inte gjorde rättvis av sig. RAV är inte bättre själv för dom gör samma sak som SB sägs ha gjort.

Nu står jag här och talar för DEMONS vägnar. Vi har varken velat komma i konflikt med RAV eller SB och försökt att förhandla på båda sidor. Eftersom SB är våra Allierade och vi tänker inte se på när dom blir slaktade mer. Vi förklarar härmed krig mot RAV ska det finnas rättvisa så är det dags att visa var DEMONS står må detta bli ett blodigt slag och bästa stam vinna, vi är ej rädda för att dö om vi så dör så kommer vi dö för våra allierades bröder och systrars blod.Ingen skall iaf säga att demons var fega!

Vi ville inte detta men känner att vi var tvungna.
Dör vi,Dör vi iaf med heder!

PREKO LEDARE FÖR DEMONS

Summerar poäng:

Rank 1: VÄV: 110,597,957 poäng 11,285 byar 77 medlemmar (elites)

VS

ÖST (DEMONS-F + T*ON-F): 128,999,162 poäng massor av byar och 123 000 medlemmar.

(7 september 2009)
 

DeletedUser

Guest
Hmm, som jag skrivit till er (vissa av "er") i PM så har det varit fritt att starta nya trådar då ni bad mig splitta den förra, men här skapar du en tråd där du själv medger att den startas som spam... Detta i och med att du skriver att du startar den för att du "inte tyckte att det fanns tillräckligt många trådar ang. ämnet".

Vill du ha din tråd öppnad, hör av dig till mig, MOTIVERA varför jag ska öppna en tråd, som i stort sett redan finns, men med annat namn och sen får vi fortsätta därifrån, ska tilläggas att jag skriver detta här istället för att ge dig straffpoäng för spam.
Mvh, Twilight
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp