Världskrig

DeletedUser

Guest
Goddag medlemmar på v13 och andra som är intresserade.

Die. har skapats som den segrande supermakten över v13 och kommer för att påskynda vinst expandera. Enda hindret är diplomatiska relationer, som vi avsäger oss helt från. För att undvika orättvisor så kommer Die. officiellt gå i krig mot samtliga stammar och spelare på V13, kl. 20.00. Lycka till samtliga spelare på v13 så kommer Die. på besök momentärt.

Mvh,
Esperanta
Hertig i Die.
 

DeletedUser

Guest
Tyvärr kommer inte alla spelarbyar räcka till för Die om de skall ta hem världen (100 mille för seger), ni kommer bli tvungna att adla barbs och bygga upp de byarna i slutändan =)
 

loriens

Member
Reaktionspoäng
0
Fusk.... ingen visste att detta skulle hända :crybaby:.... eller?

Lycka till Die. Rent och schysst krig nu ;)

Kommigen nu alla andra, nu ska Die ner... :awsm:


Nu blir det kött! (hoppas jag :D)
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Fusk.... ingen visste att detta skulle hända :crybaby:.... eller?

Lycka till Die. Rent och schysst krig nu ;)

Kommigen nu alla andra, nu ska Die ner... :awsm:


Nu blir det kött! (hoppas jag :D)

Ge mig en förklaring på hur vi har fuskat:confused:
 

Noob Saibot

Member
Reaktionspoäng
0
Lite trist att folk utnyttjar övertagandet av ett konto och leker det är deras i externa.
Du är inte orginal Esperanta. Skriv inte MVH och sen nicket du har tagit över =)
 

DeletedUser

Guest
Lite trist att folk utnyttjar övertagandet av ett konto och leker det är deras i externa.
Du är inte orginal Esperanta. Skriv inte MVH och sen nicket du har tagit över =)

Faktum är ju att det är han som spelar på Esperanta. Då måste väl han få skriva det? Sen har väl inte du en aning om hur länge han har suttit på kontot heller för den delen, eller hur? Mycket skitsnack nu tycker jag, men så är det väl när man inte är med i det vinnande laget. :)
 

DeletedUser

Guest
Lite trist att folk utnyttjar övertagandet av ett konto och leker det är deras i externa.
Du är inte orginal Esperanta. Skriv inte MVH och sen nicket du har tagit över =)

Haha Arthas behöver knappast ett annat namn för att inge respekt när det gäller Tw.
 

n3apower

Member
Reaktionspoäng
0
Fjantar :)

Gissa vem som är tillbaka?
Inte skall jag tillåta er merga sönder en värld.
Have fun ! :)
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker de som är mest spännande är att se hur Robin Huda ska fly ett krig där alla medverkar :thinking:
 
Topp