världens bästa spelare på TW

DeletedUser

Guest
haha det dummaste jag hört. jag har hittat spelare med över 500k som deffar med samma trupper och finns hur många millespelare som helst som släpper sekunder i adelstågen samtidigt som de själv inte klarar av att ducka på en sekundXD så poäng har ingenting med skill att göra

ytte pytte knytte liten skillnad på 500 000 - 1 000 000 och 75 000 000. 74 500 000- 74 000 000 poängs skillnad.
 

DeletedUser

Guest
aha sorry missade ditt lilla k där, jo en ganska stor skillnad. då borde man vara skillad men man vet aldrig.
 

DeletedUser

Guest
ytte pytte knytte liten skillnad på 500 000 - 1 000 000 och 75 000 000. 74 500 000- 74 000 000 poängs skillnad.

Tja'a, vi kan dra ett färskt exempel på högpoängsspelare utan skills. Cpt_Jack t.ex., han var 1a på W2 på .net jävligt länge, var väl uppe i en 10-12mille... Såfort det kom en koordinerad operation mot honom så *poof* stack han iväg på en jorden-runt-resa. Självklart inte en själ som trodde honom, han hade helt enkelt inte skills att försvara sina byar och ville inte stanna och se dom försvinna en efter en. :)

Så alltså, 75 miljoner poäng, sure, det KAN vara en bra spelare... Men det kan lika gärna vara en pointwhore som är bra på att skaffa vänner, han kanske fick alla dessa 75 miljoner donerade från vänner som slutat spela...?

För att se vem som är bra, då får man kolla en kombination av antalet poäng, OD-scores samt vad folk har att säga om personen. :)
 

DeletedUser

Guest
Säger inte att ob betyder någonting i sammanhanget, men Dr. Evil med sina 12 miljoner poäng hade sämre off ob än jag har med mina 3 miljoner poäng på v3

Och då är jag en förstklassig sim sity-spelare ;)
 

DeletedUser

Guest
Finns ingen bästa spelare i världen, bara bra eller bättre spelare imho.

Även varje värld på .se har haft sina diskussioner om vem som skulle vara bästa spelaren.
 

@rd@

Member
Reaktionspoäng
1
Finns ingen bästa spelare i världen, bara bra eller bättre spelare imho.

Även varje värld på .se har haft sina diskussioner om vem som skulle vara bästa spelaren.


Stämmer att det inte kan finnas en "bästa spelare"
Man kan definiera "bäst" inom flera områden.

En som kan läran att "kötta" bra, kan suga på att kunna deffa sig själv eller andra.

En som kan läran om att leda en stam, kan själv vara mindre begåvad på att kötta..

Vad som gör en spelare komplett är inte att man har +400 byar och miljoner med OD rank.

Man ska ha ett grymt speluppfattning, förstå själva spelkonceptet.
Även då kan man inte kallas för "den bästa"

Det finns .alltid. nån som e bättre.
 
Topp