Värld2 krymper

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
MR snart borta?? jaha fan bäst att plocka ihop sina kex o dra vidare då, visste ju inte att skeppet sjönk o alla som känner mej vet ju att jag inte tål vatten..

Men vet ju inte vart jag ska styra min unkna figur, nån som har plats för en luggsliten gammal nalle?

And for you of lesser value: Ironi!!
 

DeletedUser

Guest
MR snart borta?? jaha fan bäst att plocka ihop sina kex o dra vidare då, visste ju inte att skeppet sjönk o alla som känner mej vet ju att jag inte tål vatten..

Men vet ju inte vart jag ska styra min unkna figur, nån som har plats för en luggsliten gammal nalle?

And for you of lesser value: Ironi!!

Jag har hört att TKOTRT är villiga att plocka in flyktingar :p

Lite komiskt att han kallar TKOTRT familjen för familjerna och alla andra stammar 'familj' utom sin egen som inte fick det äckligt fula ordet efter sig ^^

1MT tror jag också kommer gå långt, med den ledningen och de spelarna så måste de iaf det. Jag kommer iaf att ställa upp i vått och torrt för den stammen :)
 

DeletedUser

Guest
nån som har plats för en luggsliten gammal nalle? <3 så sött!
 

DeletedUser

Guest
Nu hoppar vi tillbaka till topic igen, annars måste jag låsa tråden..
 

DeletedUser

Guest
Nu hoppar vi tillbaka till topic igen, annars måste jag låsa tråden..

varför? istället för att skapa en nonsenstråd kan man väl prata om vad man nu vill utan att det stör någon. om "topic" är färdigdiskuterat kan man väl snacka om vad som helst.
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Ämnet är ju inte slut? Världen krymper hela tiden och uppdateras med nya stats...
 

DeletedUser

Guest
men det är väll topic om att stammar kommer försvinna :S

aja, lite trisst för dem som blir nollade nu iaf, dem har ju ingenstans att ta vägen, då försvinner det ju en massa spelare
 

DeletedUser

Guest
Då det verkar vara svårt att hålla topic måste jag tyvärr låsa tråden.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp