DeletedUser
Guest
Vad tycker du om inställningarna på värld 40 och RunKrig?
Senast redigerad av en moderator:
De otrevligheterna är ett minne blott, jag saknar dem ungefär lika mycket som jag saknar att ha skoskav...
Runkrig verkar intressant, synd att dem behövde ta med Vakttorn till det.
Hur är det med Köpeadlar? Slipper vi dem eller är dem redan tillbaka på servern? :/
Din länk länkar till v39
Max attackförhållande (anfallare:försvarare) 20: 1 för de första 60 dagarna
Hur fungerar det här då? Om jag har 20k poäng så kan jag inte attackera en spelare som bara har 1k poäng eller hur kommer detta fungera?
Hur fungerar det här då? Om jag har 20k poäng så kan jag inte attackera en spelare som bara har 1k poäng eller hur kommer detta fungera?
Man hade kunnat hoppats att vi ville gå ifrån barbadling men istället verkar det nästan som motsatsen med denna inställning, som inte ens nämns i världsinställningarna som står här i forumet, utan måste gå in på Världssettings på hemsidan för att hitta den?
Bra inställning, och bra att det inte är dominans-seger längre. Så det inte blev som på v16 när 20:1 skyddet förhindra oss att ta 100% dominans pga nystartade spelare
nybörjar vänligtDet spawnar löjligt lite barbs, tror det finns totalt 10 barbs i k55 och totalt 100 barbs på 750 spelare...
Tvärtomnybörjar vänligt