Värld 18

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Rbin

Member
Reaktionspoäng
4
Tjenare Abdull, uhm..

När börjar V18 igentligen för jag längtar rätt mycket och så och det vore kul att veta..


Sedan undrar jag också om man skulle kunna starta 2 världar på samma gång så blir det liksom roligare att lira och man har större chans att klara sig längre



Tack .
 

DeletedUser

Guest
Tjenare Abdull, uhm..

När börjar V18 igentligen för jag längtar rätt mycket och så och det vore kul att veta..


Sedan undrar jag också om man skulle kunna starta 2 världar på samma gång så blir det liksom roligare att lira och man har större chans att klara sig längre



Tack .

Hmm jag måste nog säga att jag tycker helt tvärt emot dig :S Själv hoppas jag att det dröjer ett tag till innan v18 startar då det inte va alltför längesen som v17 startade och sen är väl jag som många andra ute efter större världar som tar lite längre tid och att starta 2 världar samtidigt skulle ju göra dom 2 världarna ännu mindre än vad världarna redan är nu för tiden...
 

Rbin

Member
Reaktionspoäng
4
Jahapp men jag söker svar på mina frågor.

helst svar av nån admin


tack .
 

Folkabärsa

New Member
Reaktionspoäng
0
JO men ledningen bör ju inte ha för svårt att avgöra om en värld kommer startra om en, två eller tre månader. Eller ännu längre perspektiv kanske. Skiter i exakt datum men är ju intresant om man skall orka vänta eller om man skall söka sig till nån annan server för att spela
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp