Väntar på svar: Vinna en värld

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Om jag inte räknat fel, så har Ecalos, V4, 58.7 %^^

Skyller på Danney, det är han som räknat ut siffrorna. :awsm:

Jag räknade med EHV eftersom att Spook nämnde något om att de var som en familj.

Gaffel sa åt mig att ta med familjer.

Jag räknade med EHV eftersom att Spook nämnde något om att de var som en familj.

Gaffel sa åt mig att ta med familjer.

pwn3d. Tackar.


Lungt ;).
 

DeletedUser

Guest
En följdfråga som ploppar upp i mitt förvirrade huvud här nu då; tidigare har jag hört att endast en stam kan vinna en server. Betyder detta att TCO på v2, som är uppdelade på två stammar, faktiskt får räkna ihop sina byar vid denna procentberäkning? Det känns som det är ganska angeläget att räta ut även detta frågetecken...
 

DeletedUser

Guest
En följdfråga som ploppar upp i mitt förvirrade huvud här nu då; tidigare har jag hört att endast en stam kan vinna en server. Betyder detta att TCO på v2, som är uppdelade på två stammar, faktiskt får räkna ihop sina byar vid denna procentberäkning? Det känns som det är ganska angeläget att räta ut även detta frågetecken...

Ja det blev ett missförstånd mellan mig och Danney, bad honom att räkna ut den % det var just nu.

% ska stå som rank 1 stam only, inte tillägg till deras "familje"-stammar och liknande.

Kommer en ny uträkning snart om ingen hinner före oss.
 

DeletedUser

Guest
Ja det blev ett missförstånd mellan mig och Danney, bad honom att räkna ut den % det var just nu.

% ska stå som rank 1 stam only, inte tillägg till deras "familje"-stammar och liknande.

Kommer en ny uträkning snart om ingen hinner före oss.

Innebär det att en stam utan akademi ska nå 70-90% för att vinna?
 

DeletedUser

Guest
man skulle ju kunna införa en tidsgräns som att dom t.ex. måste försvara sin 1:a plats i två år
för att motverka familjestammarna
 

DeletedUser

Guest

DeletedUser

Guest
Men snälla du. Det är så just nu, men det arbetas på ett "end-game". Vänligen läs första sidan.




Tack snälla du!

Jag vill bara ha det tydligt så man vet exakt vad som gäller efersom det inte har varit så tydligt innan.
 

DeletedUser

Guest
Kan ju berätta lite kort om Travi ans slutspel.

Det går till så att det släpps 13 stenhårt försvarade byar, där man kan bygga en speciell byggnad. Det gäller att ta en sådan by, och bygga upp den speciella byggnaden (Världsundret), till nivå 100 för att vinna. Den stammen som spelaren är i vinner servern. För att klara av det krävs otroliga deff-väggar och massiva offar som kan spränga andras världsunder.

Jag antar att det kommer bli något liknande, kanske i någon form av Slott, som användes idag på Speeden. Eller något liknande en boll som i V4, som det gäller för en stam att ta över.
 

DeletedUser

Guest
någon som har koll på procenten av världen tjekan hade??
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp