Vänner

DeletedUser

Guest
hje, jag söker vänner och om du vill bli min vän så gör en vänförfrågan.. :)
jag er 10 år och har en hund som heter majs
 

DeletedUser

Guest
PMa B3ngtarne om du vill ha en ny vän, han är jättetrevlig och tycker om noobs för att han känner sig bättre i deras omgivning:p
Han tycker även om alkohol, ifall det är så att jag blandar ihop noob med alkis nu :D
 

DeletedUser

Guest
då är nog lille wooli inte rätt vän för den killen :)
 

DeletedUser

Guest
Ojoj nu pratas det om mig ;)
För att vara OT självklart vill jag vara vän med dig woole (stavning?)

Sen att TTG sprider ut konstiga rykten som att jag dels skulle dricka massa sprit? och att jag skulle vara en kille? Befängt :O

Personligen tror jag att detta grundar sig i att TTG är kär i mig. Samt att han har festat hemma hos mig
 

DeletedUser

Guest
Ojoj nu pratas det om mig ;)
För att vara OT självklart vill jag vara vän med dig woole (stavning?)

Sen att TTG sprider ut konstiga rykten som att jag dels skulle dricka massa sprit? och att jag skulle vara en kille? Befängt :O

Personligen tror jag att detta grundar sig i att TTG är kär i mig. Samt att han har festat hemma hos mig

Wooli, vi kan faktiskt vara vänner om du vill <3

b3ngtarne, du vet att jag inte festar, vad skulle hända med TW om jag gjorde det:confused:
 

DeletedUser

Guest
Nej jag vet att du har slutat med sådant :/ dock har jag iallafall ett svag minne av en lördag som vi tankade in alkohol och sen drog till kuppA

Detta var ju dock ett bra tag sen och därmed innan varesig du eller jag hade börjat spela detta spel

Samt på mitt andra påstående (att du är kär i mig) så tar jag det som en bekräftelse eftersom du inte dementerar det ;)
 

DeletedUser

Guest
Nej jag vet att du har slutat med sådant :/ dock har jag iallafall ett svag minne av en lördag som vi tankade in alkohol och sen drog till kuppA

Detta var ju dock ett bra tag sen och därmed innan varesig du eller jag hade börjat spela detta spel

Samt på mitt andra påstående (att du är kär i mig) så tar jag det som en bekräftelse eftersom du inte dementerar det ;)

Minns oxå den natten, natten då det fanns iaf 3 stycken B3ngtarne och en jävla massa trafikljus överallt :confused:

Hur som helst, resten tar vi i PM din off-toppic ¤#R@
 

DeletedUser

Guest
Bara för du inte ska få sista ordet så tar jag gärna en off-topic varning ;)

Vilka roliga svampar käkade du den natten?
För det var inga trafikljus inblandade samt jag är inte i 3? delar..

Dock var det en kundvagn och en Dott (hans inGame namn) inblandad

Men jag PMar dig på v6 då, för du spelar väl där? eller har jag blandat ihop världarna nu igen ^^
 

DeletedUser

Guest
Jag vill gärna vara din vän, du som startade den här tråden :)


Och sista off-topic: Love is in the air mellan bengt och Turk! ;)
 

HockeyFreak

Member
Reaktionspoäng
0
Inte för att vara elak mot woolerty, men man ska akta sig för vilka man lägger till som vänner. Dom kan se när man är online liksom ;)
 
Topp