Vädjan till MR

Victim

Member
Reaktionspoäng
0
Jag har en vädjan till MR att inte lägga sig i kriget mellan DO och G-R.
Om DO Är så fega och inte klarar det själv borde dom inte starta ett krig som bara dom vill ha.
Kolla bakgrunden till kriget innan ni väljer sida lite fegt av en stam med 7.248.956 poäng mot en stam med 2.500.101 poäng.
Som tillsammans med MR får 19.266.546 det är ca 16.766.546 mer än vad vi har.
Dom börja kriget inte vi, deras spelare som var med i vår stam lämna för DO tyvärr blir det så när en stam med mer poäng dyker upp :(
Det kan vi ta, men sen att dom börjar attackera sin gamla stam med deras nya stam i ryggen hmmm Backstabbing.
Om det är för att ni vill växa så kan ni ju joina oss i kriget mot DO istället efter som ni då kommer få mer byar och poäng en vad ni får om ni tar oss.
Tråkig helomvändning då MR var redo att ta in våra spelare till sin stam och akademi men så fort DO klagar så vågar man inte gå imot.
Sen försöker DO hota mig att joina dom annars tar dom mig först.
Men det var 1 vecka sen men dom var väl tvungna att vänta på MR innan dom vågar.
Personligt tack till chaffisen som verkligen försökt hjälpa oss om du vill överge MR har vi alltid plats :)

Så nu en vädjan till alla andra stora stammar om ni vill får ni gärna hjälpa oss i vårt krig vet att dom flesta av er bara har allianser med top 10 stammarna så det kommer väl innebära att ni får bryta er allians med både MR och DO. Men om nån känner att ni vågar göra ett undantag så är ni välkommna.
Man kan säga att vi skulle behöva det.

Tack för att nu lyssnat Mvh Victim Ledare för Grim Reapers
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
riktigt modiga killar.. väldigt patetiska dock då det behövs så stora stammar för att ta ut vår lilla stam. sammtidigt är det inte vi som krigat mot DO, det är dom som varit på oss och vi endast försvarat oss tills nu i slutet.
 
Senast redigerad av en moderator:

KJHIB

Member
Reaktionspoäng
0
Jag är beredd att hålla med victim här.

Men tyvärr är det kanske inte rättvist

/fullrulle
 
Senast ändrad:

Victim

Member
Reaktionspoäng
0
har nu för tillfället 27 attacker på mig från MR och MR-A frågat spelarna som attackerar varför dom blandar sig i.
Ingen vet dom har fått order? Får mig att tänka på dronerna (tror dom heter så) i star trek som bara gör som ledaren säger.
Kommer ju ändå bara sluta med att dom stora i stammen får alla byar.
 

@rd@

Member
Reaktionspoäng
1
Typiskt MR att länka sig med stamar för att ta ut mindre motsåndare.

Har MR nångång gått ensam in i ringen?
Självklart inte.

Med tanke på hur deras medlemmar använder spjut & svärd så blir man heller ej förvånad.

Önskar G-R god lycka i kriget
 

DeletedUser

Guest
Kan förstå att en del blir lite sura när de står på den förlorande sidan, men som många sagt innan det är Tribalwars inte Tribalfriends, vi vinner på att anfalla G-R and thats it!

Sen att vi och DO är gamla allierade och ställer upp för varandra i vått o torrt borde de flesta veta vid det här laget.

Så nu får ni i G-R visa vad ni går för, jag hoppas iaf på samma klass som DöD höll, men tvivlar...
 

Victim

Member
Reaktionspoäng
0
Kan förstå att en del blir lite sura när de står på den förlorande sidan, men som många sagt innan det är Tribalwars inte Tribalfriends, vi vinner på att anfalla G-R and thats it!

Sen att vi och DO är gamla allierade och ställer upp för varandra i vått o torrt borde de flesta veta vid det här laget.

Så nu får ni i G-R visa vad ni går för, jag hoppas iaf på samma klass som DöD höll, men tvivlar...


Förlorande sidan konstigt allt gick bra i kriget mot DO vi plocka 7 byar av dom på 48 timmar dom tog ingen sen måste ni lägga er i och om det var så att vi låg i överläge och hade 4 gånger så mycket poäng då förstår jag att man tar hjälp från sina allianser men det här är ju bara fegt.
Låt oss avsluta kriget med DO så kan vi ta hand om er efter men det vågar ni väl inte.
Konsig helomvändning från att vara positiva till att ta med oss i stammen till att attackera oss?
Det finns krig också finns det feghet måste nog säga att det här bara är fegt.
sen att era meddlemmar och vi inte vet varför ni krigar är ju lite konstigt?
Om det beror på att vi ligger bra till så ge er på en stam med högre poäng som FRPow dom ligger fan klart mycket bättre till för er men dom har väl för mycket poäng så dom har ni väl allians med.
 

DeletedUser

Guest
modiga

ja ni e ju så modiga så ni ger er på små skitstammar . svårt o vinna då.
en av er har lika många byar som hela vår stam har
 

@rd@

Member
Reaktionspoäng
1
Kan förstå att en del blir lite sura när de står på den förlorande sidan, men som många sagt innan det är Tribalwars inte Tribalfriends, vi vinner på att anfalla G-R and thats it!

Sen att vi och DO är gamla allierade och ställer upp för varandra i vått o torrt borde de flesta veta vid det här laget.

Så nu får ni i G-R visa vad ni går för, jag hoppas iaf på samma klass som DöD höll, men tvivlar...

Du refererar till Tribalwars och inte Tribalfriends.
Verkligheten är, att ni är just Tribalfriends med halva v2 och någon Tribalwars har ni inte utfört på egen hand.

Ni är MR.
MR supportar ej stammedlemmar, med reservation
MR hotar medlemmar vid eventuella stambyten.
MR's grund består av 5-6 duktiga spelare.
MR ÄR massinvite-stam. M'et står just för Massinvite

Att neka detta är Okey. Jag förstår.
Men förklara gärna, Varför, så många i MR-Family var villiga att sälja information?

Kan det bero på hotelserna?
Kan det vara för att folk tröttna, på att inte bli supportad, för att man eventuellt inte hade tillräckligt med poäng ..
Vilket MR värderar till fullo.
Poäng.
 

Victim

Member
Reaktionspoäng
0
Skulle inte alla som tycker som @rd@ kunna hoppa in och hjälpa oss vi ligger lite knivigt till inte för att attackerna är så specielt skrämande än men dom är många.
Sen att alla från MR-A bara har blivit beodrade att skicka fejk och får där med inte ta några byar är ju tråkigt för dom.
Och det här va en stam jag var villig att joina för en vecka sen fyfan vad glad jag är att det inte blev nåt.
 

DeletedUser

Guest
hehe kan väl kommentera en eller två av de grejer du tog upp @rd@

Massinvite?? ee ja du vi tar knappt in folk överhuvudtaget längre utom i speciella fall. Kan hålla med om att vi hade lite väl många akademier o sånt ett tag, men just nu finns det endast en kvar.

Att vi i MR inte skulle supporta våra medlemmar vet jag inte vart du fått ifrån, så fort nån säger till om att de behöver support så får dom det...

Skulle du kunna utveckla det där med att vi skulle vara poängjagare lite mer?? förstår inte ett dugg vad du menar med det iaf.

...men fan du kanske vet bättre hur MR funkar än mej:rolleyes:

Cheers /nalle
 

Victim

Member
Reaktionspoäng
0
hehe kan väl kommentera en eller två av de grejer du tog upp @rd@

Massinvite?? ee ja du vi tar knappt in folk överhuvudtaget längre utom i speciella fall. Kan hålla med om att vi hade lite väl många akademier o sånt ett tag, men just nu finns det endast en kvar.

Att vi i MR inte skulle supporta våra medlemmar vet jag inte vart du fått ifrån, så fort nån säger till om att de behöver support så får dom det...

Skulle du kunna utveckla det där med att vi skulle vara poängjagare lite mer?? förstår inte ett dugg vad du menar med det iaf.

...men fan du kanske vet bättre hur MR funkar än mej:rolleyes:

Cheers /nalle



Kan du förklara varför ingen i akademin som attackerar vet varför dom attackerar?
Dom i MR verkar inte heller ha en anning varför dom attackerar dom har bara fått order?
Tråkigt att folk bara följer och vägrar säga emot.
 

DeletedUser

Guest
hehe kan väl kommentera en eller två av de grejer du tog upp @rd@

Massinvite?? ee ja du vi tar knappt in folk överhuvudtaget längre utom i speciella fall. Kan hålla med om att vi hade lite väl många akademier o sånt ett tag, men just nu finns det endast en kvar.

Att vi i MR inte skulle supporta våra medlemmar vet jag inte vart du fått ifrån, så fort nån säger till om att de behöver support så får dom det...

Skulle du kunna utveckla det där med att vi skulle vara poängjagare lite mer?? förstår inte ett dugg vad du menar med det iaf.

...men fan du kanske vet bättre hur MR funkar än mej:rolleyes:

Cheers /nalle

Antar att du inte vet hur MR startades? Massinvite ;-)
 

DeletedUser

Guest
säger bara en sak: FEGT som tusan att gå på flera stamr mot en svag stam
-.- vet att detta är tribalwars ej tribalfriends. Men man har väl nån värdighet i kroppen. Skulle skämas om jag var med i en stam som anfallde mindre pga dom ej vågar anfalla dom störe. Men men vad kan jag göra.
 
Topp