Utvärdering på nya regler

Vilka regler gillar du bäst?

  • Nya reglerna.

    Röster: 15 44,1%
  • Gamla reglerna.

    Röster: 11 32,4%
  • Bryr mig inte.

    Röster: 8 23,5%

  • Totalt antal röstare
    34
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

EhnEn

Active Member
Reaktionspoäng
0
Så det har gått lite mer än en vecka nu och jag tänkte se vad ni tycker om dom nya reglerna kontra dom gamla.

Nya regler:

  • Det är inte okej att att posta direkt efter sig själv.
  • Det är inte okej att komentera samma person under en sida.
  • Alla kommentarer om andras signaturer/avatarer (förutom den du kommenterar) ska läggas i en spoiler för att underlätta för personer som bara vill se rating.

Gamla regler
För att förhindra spam och liknande är det max tillåtet att skriva 1 gång per sida (om det är mer än 24h sedan senaste inlägget är det tillåtet att posta igen).


Rösta och kommentera gärna.
 

DeletedUser

Guest
Jag lägger ut en spoiler som har dom nya reglerna dom du skrev någon annan stans

Nya regler:

  • Det är inte okej att att posta direkt efter sig själv.
  • Det är inte okej att komentera samma person under en sida.
  • Alla kommentarer om andras signaturer/avatarer (förutom den du kommenterar) ska läggas i en spoiler för att underlätta för personer som bara vill se rating.

Ex:

B bedömmer A
C bedömmer B
A bedömmer C och kommenterar B's bedömning på a's signatur i en spoiler
C bedömmer A och kommenterar A's kommentar på B's bedömning av A's signatur i en spoiler.
D bödommer A
A bedömmer D
osv..


//EhnEn

Nu kanske några förstår mer

men jag gillar inte denna regeln
Det är inte okej att komentera samma person under en sida.

jag tycker att det ska vara på samma sida
 

EhnEn

Active Member
Reaktionspoäng
0
omröstningen har nu varit öppen i nästan 48h. Den kommer att fortsätta vara öppen i 48h till innan den stängs och ett beslut läggs.
 

DeletedUser

Guest
nu fattar jag regeln som jag inte gilla nu gillar jag det trodde det menade en hel sida och inte som det jag skriver sida eller vad det kallar
 

EhnEn

Active Member
Reaktionspoäng
0
omröstningen är nu stängd och det är dom nya reglerna som kommer gälla en tid framöver.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp