UT

DeletedUser

Guest
Urbanala Totalnollkoll har slagit till... igen.

Först skickar man en noble - samma sekund blockar man IGM från mig.

Då hänger vi ut det patetiska försöket imorgon när rapporten inkommit från det löjliga försöket till att nobla en av mina byar.

Bättre kan de nog... fast de verkar inte ha så bra koll ^^

Update:
Det är NIWO som attackerar mig, enligt profil en kvinna.
Arthas, Urbanala Totalnollkoll´s ledare, har ungefär lika bra koll som... ja... en badboll?
"Han har la något emot dig inte vet jag"
Men han erkänner det via IGM iaf att han inte vet så mycket.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Rutkowski - det är något du har missat. Du kvalificerar dig som nästa kandidat till Urbanala Totalnollkoll genom ditt inlägg :)

Mina Inkommande jag inte kunde sortera som jag ville... det är inkommande från R.E som ligger i krig med min nya stam :p

Fast UT vill inte ha krig - de tar och noblar NIWO istället som svar på denna handlingen riktad mot mig och Milka!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
UrbanT är nu uppe i 4 enskilda attacker under natten på olika stammar från olika spelare - det var bara säkert "misstag" alltsammans.

Update:
Glömde raporten från "misstaget"

Anfallare: NIWO
By: Carmella Bing (535|526) K55

Kvantitet: 1337 1941 2500 3866 0 1657 315 489 0 0 0 2
Förluster: 1337 1941 2500 3866 0 1657 315 489 0 0 0 2
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Haha skön kille :p Låt han slå sig blodig med flera plymfjollor i rad. Hans bekymmer.
 

DeletedUser

Guest
UrbanT är nu uppe i 4 enskilda attacker under natten på olika stammar från olika spelare - det var bara säkert "misstag" alltsammans.

Update:
Glömde raporten från "misstaget"

Anfallare: NIWO
By: Carmella Bing (535|526) K55

Kvantitet: 1337 1941 2500 3866 0 1657 315 489 0 0 0 2
Förluster: 1337 1941 2500 3866 0 1657 315 489 0 0 0 2

Öhmm attackera med försvaret ? NEJ!::mad:
 

DeletedUser

Guest
Rutkowski - det är något du har missat. Du kvalificerar dig som nästa kandidat till Urbanala Totalnollkoll genom ditt inlägg :)

Mina Inkommande jag inte kunde sortera som jag ville... det är inkommande från R.E som ligger i krig med min nya stam :p

Fast UT vill inte ha krig - de tar och noblar NIWO istället som svar på denna handlingen riktad mot mig och Milka!

föresten varför lämnade du R.E & gick med i Milka! precis innan ett krig skulle starta ?
 

DeletedUser

Guest
Det trodde jag din käre ledare Knight 99 redan berättat för alla medlemmar i R.E.
Fast han kanske vill hålla det hemligt från resten av medlemmarna då det kan ställa honom i dålig dager att frånta sin utomstående warlord och diplomat dens rättigheter utan giltiga skäl.

Du kan alltid fråga i ert egna stamforum om varför jag blev fråntagen mina rättigheter och på vilka grunder så kanske du får ett svar - förhoppningsvis ett bättre än:
Det tar vi i ledningen hand om. Bry inte ditt lilla huvud om vad Bertil skriver, han är bara en teaterapa som tror han kan spela, bara lyd och gör som vi säger
 

DeletedUser

Guest
Det var väl ett evigt tjatande

Bertil !

För det första vet jag inte vem du citerar, men det är inte mig i alla fall.

För det andra vems rättigheter pratar vi om??
Om det gäller kontot Bertil så berodde det på lång tids inaktivitet.

Att jag kickade ett annat konto som stod under din direkta kontroll är väl inte så konstigt när du joinar en annan stam.


Sen till frågan om kvaliteten på RE:s spelare, helt korrekt består inte RE av enbart elitspelare.
Vi har medvetet låtit nybörjare gå med i RE några i taget, några av våra allra bästa spelare har utvecklats i RE och säkrar stammens överlevnad på sikt.

Sen ser jag att vissa "elitspelare" roar sig med att håna nybörjare och det ger ju en bild av vilken nivå de själva befinner sig på. En verkligt duktig spelare hjälper andra. Nackskott är ett ganska dåligt pedagogiskt instrument.

Ps. Du är skyldig mig en öl Bertil, för jag tror att jag uppfann ordet tribalhugs om du minns .ds.
 

DeletedUser

Guest
Min citering är ett ihopplock av olika IGM och trådar skrivna av R.E-medlemmar (i interna forumet).

Jag är nästintill aldrig inaktiv ^^
Så jag undrar var du får det ifrån och då vet du vilka rättigheter jag talar om.

Mig veterligen har det skickats minst 4 tickets om att jag fuskar.
Jag tror dessa baserar sig på avundsjuka.

Jag kallar mig inte elitspelare eller ens s.k. elitspelare.
Tur att alla andra var så pedagogiska i R.E´s ledning - dom kan ju ta sin ledare som ett bra exempel att dra lärdom från.

PS. Försökte skicka den där ölen ingame till dig - men det gick inte... DS
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jag kan också skicka citat utplockade ut diverse IGM och trådar... inte särskilt avancerat eftersom var enda bokstav i alfabetet (och några till) finns med där...

"Nästintill", brukar räcka med en gång för mycket...

Eller så är det åt andra hållet. ;)

Klart du inte tycker att du är duktig... bara att alla andra är skitkassa...

Ett tips: Häll i ölen i disketdriven och kopiera in den och skicka den via forumsPM. :D
 

DeletedUser

Guest
Vargmannen: Jag har ingen diskettdrive

Babbe: Mig?
Jag verkar anses som av många vara en av de bättre spelarna på v1.
Framgång föder lycka men när avundsjuka.
 

DeletedUser

Guest
UrbanT är nu uppe i 4 enskilda attacker under natten på olika stammar från olika spelare - det var bara säkert "misstag" alltsammans.

Update:
Glömde raporten från "misstaget"

Anfallare: NIWO
By: Carmella Bing (535|526) K55

Kvantitet: 1337 1941 2500 3866 0 1657 315 489 0 0 0 2
Förluster: 1337 1941 2500 3866 0 1657 315 489 0 0 0 2

HAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAAHAH, det är roligt på så många sätt xD

1. vem attackerar med försvar?
2. vem attackerar med 2 adelsmän?
3. vem attackerar bertil? xD
4. vem attackerar bertil med sitt försvar och 2 adelsmän i samma attack xD
 

DeletedUser

Guest
Varför detta "t.ex" när du vet att NIWO... nej, vänta.. du är med i Urbanala Totalnollkoll...

Det var inte ett exempel du skrev - så var fallet - men väldigt noobigt avslutande av sitt konto.
(Jag tömmer byn på trupper genom att skicka dom på lite spelare nära mig från lite olika stammar, sedan kan mina stampolare nobla mig fritt och jag utsätter givetvis inte stammen jag varit med i från start för någon fara - för jag kan inte tänka)
 
Topp