Urrskogen, Havets mästare den 16e legenden av 20.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
För att ta sig mellan Värld2 och Värld1 är man tvungen att resa över ett gränshav.
På sin resa till Biskopsdömet Helvetia slår en stor våg emot kaninskeppet, många kaniner spolas över bord eftersom dom i deras tillstånd inte klarar att hålla sig på fötter. Mitt i vågen reser sig en vördnadsbjudande gestalt. Det är Urrskogen Havets legend en av de 20 som vakar över V2.


Hans tordönsstämma dånar mot den lilla båten: Skall du resa ifrån V2 utan att tala med legendernas ledare?
Kaninmästaren som resan till ära druckit en faslig mängd rom kommer utstapplade ur sin hytt och säger: Självklart kan jag ta en intervju med dig också havets mästare.
MrRisling börjar lite darrig på rösten: Vad fick dig att börja med TW?
Urrskogen skrattar till:Okej detta blir skoj min IRL polare och jag vi började lira Haxed men vi tröttnade på det sen så började vi lira ******* under en kort period. Sen så började vi med Tribal Wars och vi tyckt att de var grymt roligt. Sen dess har jag spelat.
MrR: Hur länge har du spelat? Spelar några av din IRL vän fortfarande?
Urrskogen: Jag har lirat 14-16 månader nu tror jag och ja min IRL polare lirar fortfarande. dock inte så seriöst
MrR: Vem är det?
Urrskogen: Stoffehb.
MrR: Honom känner jag igen.
Urrskogen: Ja det borde du göra, V4 din egen stam SPRIT.

MrRisling vrider lite generat på sig och lyfter sin flaska rom till munnen tar en djup klunk och fortsätter sedan.

MrR säger: Nu är du en av medlemmarna i den kända stammen 20 och alltså en av de dominerande spelarna i V2 hur kommer det sig att du hamnade där?
Urrskogen: Jag spelade i KWN. Kwn var en mycket bra stam på den tiden. Sen så fick min gode vän gå med i ledningen i stammen KWN, alltså Mast3r-Cod3r. Han fick med andra ord se det hemliga forumet i KWN och han berättade till mej att många i ledningen snackade "skit" om mej så jag tröttnade. Jag frågade Keyser om de var sant och han blånekade till det så jag tappade hoppet om KWN. Jag pratade med Elohim om jag och Mast3r-Cod3r fick gå över till 20 och han sa ja så vi gick över och har skit trevligt här, förutom att Mast3r-Cod3r senare la av med v2.
MrR: Så hur många timmar spelar du om dagen?
Urrskogen: ganska mkt.. för mkt om man frågar mina polare. Ja du jag skulle väll tippa på 8 timmar men jag vet inte riktigt.
MrR: Oj det var mycket, då måste du nästan spela i några andra världar än i V2 också?

Urrskogen brister ut i skratt.
Reporten rycker ursäktande på axlarna och ler oskylldigt:
Det är en standard fråga.

Urrskogen: I v1 har jag slutat eller startat om typ 2-3 gånger då jag gav bort massa byar varje gång till Milka! Då Milka var mina idoler och jag vart mkt bra vän med den stammen..
sen tog jag över ett account som var med i IKEA som krigade mot R.E jag orkade inte med ett stor krig så jag gav upp. I V3 så krigar jag just nu själv mot en stam på 22 miljoner endast för att få lite kul. I V4: startade om idag mest för skoj skull där med. (Reportens kommentar: Han är med i den ädla stammen SPRIT där.)
MrR: Vad tycker du då är roligast med TW? Vad är det som gör att du lägger ner så mycket tid på det?
Urrskogen: Stammarna och vännerna man har skaffat sig i spelet.
MrR: Ett mycket bra svar men.

Mitt I hans mening avbryter legenden honom.

Urrskogen: Jag vill även tillägga varför jag startar om så ofta.
De är mycket tack vare en massa idioter på världarna som ska spamma sönder en..
har varit nära 3 ggr på att sluta på värld 2 även där mycket tack vare massa spammade idioter.

Kaninmästaren skakar lite skyldigt på sig och frågar: Oj är det så illa? Skall jag känna mig skyldig?
Urrskogen ler och säger: Nej de ska du inte. Såna människor som är roliga och trevliga är såna som gör mej att jag stannar kvar. Delvis så gör du en stor del till att jag stannar på v4.
Reportern vrider lite besvärat men stolt på sig.
Sedan fortsätter han: Ska jag ställa nästa fråga?
Utan att vänta på svar fortsätter han: Vad anser du är din största skicklighet inom TW? Det som gör dig unik här?
Urrskogen: Det är mycket tack vare att jag är online väldigt ofta och att jag är ganska rolig jag är väll även ganska duktig på att timma och fejka men sånt är ju inge svårt så länge man lägger ner tid på det.
MrR: Spelar du några andra spel?
Urrskogen: Resten av tiden jag väntar på att skicka attack osv. så lirar jag CS.
MrR: Har CS på nått sett hjälpt dig i ditt strategiska tänkande i TW?
Urrskogen: Nej de kan jag inte säga. Annars så får jag väll säga att min största begåvning inom datorspel är just strategi spel. Jag har spelat mycket sådant under min barndom så jag älskar helt enkelt strategi spel och är villig att lägga ner många timmar på de så länge de inte förstör mitt IRL liv totalt.
MrR: Vilka strategispel skulle du rekommendera till andra TW spelare för att förbättra deras strategiska tänkande?
Urrskogen: Den frågan var svår.

Urrskogen tänker efter och svarar efter ett tag sedan säger han: Men jag skulle rekommendera att köpa en massa strategi spel eller helt enkelt surfa efter dem och bara spela. Det spelar inte så stor roll om de är demo spel eller inte för alla strategi spel hjälper en att tänka på olika sätt vid olika tillfällen.
MrR: låter som en bra plan ja, vad tycker du själv är viktigt att tänka på när det gäller TW?
Urrskogen: Att skaffa sej en bra start, en dålig start så har du ingen framtid. En bra start så kan du överleva och komma hur långt som helst. Jag rekommenderar också att inte skaffa sej för många vänner eller ovänner i starten. Låt istället det rulla på och de du ser att just du kan ha någon användning för sådana ska man skaffa sig bra relation med.
MrR: Det låter ganska syniskt, är det så man måste vara?
Urrskogen: Nej man måste inte vara så det beror mycket på din spel stil
MrR: Är det några råd du kan ge till nybörjare?
Urrskogen brister ut i skratt och flämtar fram: De tror jag inte.
MrR: Jodå nått måste du ha?
Urrskogen: Jag ska tänka, nä jag kommer faktiskt inte på nått
MrR: Jag tar ditt citat, "jag rekommenderar att inte skaffa sej för många vänner/ovänner i starten.. låt de rulla på.. och dom du ser att just du kan ha någon användning för såna ska man skaffa sej bra relation med.." är det okey?
Urrskogen: Det är bättre än inget.
MrRisling ler och blinkar mot Urrskogen sen säger han: Bra då kör vi på den.
MrR: Tio snabba då, är du beredd?
Urrskogen: okej kör
MrR: Trupper eller poäng?
Urrskogen: Både och men mest trupper
MrR: Deff eller off?
Urrskogen: Beror på hur du har dina byar
MrR: Vad har du helst?
Urrskogen: off
MrR: Spjut+TK eller Spjut+Svärd?
Urrskogen: Spjut/svärd
MrR: Stammen eller solo?
Urrskogen: Stammen
MrR: Diplomati eller fight?
Urrskogen: Fight!
MrR: Farma eller farmas?
Urrskogen: Farma , fast jag gillar inte att farma så mycket.
MrR: HQ20 eller HQ30?
Urrskogen: HQ30 lätt. Om man ligger i ett front krig så vill man lätt ha HQ30 så man kan bygga upp muren snabbt.
MrR: Verkstad2 eller verkstad 15?
Urrskogen: Det beror på, jag kör oftast med level 15 då jag brukar pumpa lc/yx sedan när dom är klara så kör jag på med rams.
MrR: Kaniner eller hamstrar?
Urrskogen: Kaniner då dom är fulla
MrR: Rätt svar.
MrR: Barack 24 eller 25?
Urrskogen: 25 det är lättare att hålla koll på.
MrR: Mynta eller lagra?
Urrskogen: Mynta jag hatar att lagra..
MrR: Smedjan, uppgradera gubbarna eller enbart utforska dem?
Urrskogen: Utforska uppgradera dom tar alldeles för lång tid att hålla koll på .
MrR: Okey sist men inte minst, om du fick välja en spelare att adla bort från SE servern vem vore det?
Urrskogen: Keyser och jag vill inte säga varför.

Sedan tar han ett fast tag i vår våghalsige reporters arm och släpar iväg honom tillbaka mot Värld2, vart ska han nu hamna? Har vår reporters resa precis nått sitt slut, eller har den bara börjat?
Hur ska Ärkebiskopen nu tänka när den romerska senatorn blir försenad till deras möte? Det är många frågor skall någon av dem besvaras i nästa interjuv?
 
Senast redigerad av en moderator:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp