UrbanT vs UNFA

DeletedUser

Guest
Är jag inte, stör mig bara på att odin tror att ni spelar någon roll.
Ni är minst lika irrelevanta som jag är.

då kan du fortsätta störa dig på mig för jag anser att UNFA spelar roll. sen att du stör dig e då inte mitt problem
 

DeletedUser

Guest
då kan du fortsätta störa dig på mig för jag anser att UNFA spelar roll. sen att du stör dig e då inte mitt problem

nja, att du tror att UNFA spelar roll är ditt problem, eftersom det har lett till vilda konspirationsteorier från din sida :)
 

DeletedUser

Guest
asså? okey syftar du på mr?? så hade vi ett par enstaka attacker från dom hur det ser ut nu vet jag faktiskt inte, sen att james carter bara e stor i käften e inte mitt problem. men om nu man skall tro att UT strider mot oss själv så kanske dess observera inte alla bara en viss person hittills skall ta å knipa om å dra in andra stora stammar eller??
sen att du e super cool å inte e med i nån stam e ju inte mitt fel
 

DeletedUser

Guest
men skit samma vi kör våran del å UT kör på sitt sätt slut diskuterat
 

DeletedUser

Guest
Jo det var väll någon MR spelare som ville "ta tillbaka en by" (han är fd UT spelare) mer än det vet inte jag om.
Och som jag redan har sagt. Vi vill inte att det kommer in någon mer stam i det här "kriget"
Det går fortfarande lite segt, men vi börjar varva upp nu iaf. Maskinen rullar igång sakta men säkert.

väldigt synd att ta ut en så otroligt duktig och aktiv spelare som shqiponja, it breaks my heart :( ... Men samtidigt är det roligt med en riktig utmaning :)

Lycka till UNFA! Jag beundrar er offervilja och ert mod.
 

DeletedUser

Guest
Måste jag säga till er en gång till om att hålla er till Topic så måste jag tyvärr låsa denna tråd =/
 

DeletedUser

Guest
Ni pratade nyss om fika... Det har inget med krig över huvud taget att göra..
 

DeletedUser

Guest
vi snackar bara om kriget, vad e d som e offtopic? snälla läs tråden innan du hotar med å låsa den
 

DeletedUser

Guest
jag tycker inte att det har med krig att göra, och det är jag som är mod för den här delen av forumen, alla mods gör olika.
Jag tycker inte det är okej att skriva sånt i en tråd som ska handla om krig.
 

DeletedUser

Guest
men snälla nån? fattar du nått om tw??? å få folk på fika i sin by = nån attackerar
ställa fram bullar å stft= har deff trupper redo?
 
Topp