UrbanT vs =GVRD=

DeletedUser

Guest
I u med att GVRD inte lär lägga upp detta här får väl vi ta på oss det ansvaret :D Men dags att göra nåt åt dessa snyltande surpuppor.
 

kladdin

New Member
Reaktionspoäng
0
Heja UrbanT!
Krossa ryssarna!
De har adlat mig 2 gånger, vilket blir irriterande, nu kanske man får chansen att se de dö ut.
Skulle vara väldigt kul att se KOKSS med 0 poäng xD
 

DeletedUser

Guest
Jösses! Dags o registrera sig i maj 2010 på det allmänna :D
 

DeletedUser

Guest
Även om jag är lite sent ute så håller jag på er Urban:)
Blev adlad av Guards..
 

highlandviking

New Member
Reaktionspoäng
0
UrbanT

Om man spelar på v8 och inte är med i UrbanT hur 17 kan man då hålla på dem före en annan stam? Oavsett vad man anser om =GVRD= UrbanT eller någon annan stam för den delen så kvarstår fakta, när UrbanT tagit tillräckligt med byar är det slut med V8 alltså är det bra när UrbanT får motstånd och kanske till och med lite tillfälligt stryk. Har bara en fråga till er som sitter och hejar på UrbanT, HUR DUM I HUVUDET FÅR MAN VARA? Och till forumsadmin, att fråga detta är inte en förolämpning, det är en fråga. Vissa har ju lite svårt att skilja på detta så jag vill bara klargöra att det är en fråga, det framgår av meningens formulering och förtydligas av frågetecknet i slutet.
 

Svanteh

Member
Reaktionspoäng
0
Hur kan kriget vara sluta när =GVRD= finns fortfarande och inte en kapitulation har givits?...

Jag vet inte, men faktumet att ungefär alla ryssar som var något att ha har slutat gav mig en ledtråd.

Och kapitulation, av deras tidigare forumsaktivitet och deras kunskaper i svenska (eller engelska för den delen) att döma, så tror jag inte att dom är kapabla att skriva ett forumsinlägg.
 

DeletedUser

Guest
Och kapitulation, av deras tidigare forumsaktivitet och deras kunskaper i svenska (eller engelska för den delen) att döma, så tror jag inte att dom är kapabla att skriva ett forumsinlägg.

Hehe nä deras kommunikation sög verkligen :( Första stammen jag stött på som var kaxigare och otrevligare än oss :D
 

DeletedUser

Guest
Har bara en fråga till er som sitter och hejar på UrbanT, HUR DUM I HUVUDET FÅR MAN VARA?

Nej, för alla måste tycka PRECIS som DU gör! Du är vår kung /diktator och kan bestämma vem vi ska heja på, eller hur?

*knäböjer mig för dig min kung*

Seriöst: smaken är som baken och det är väl tur att alla vi har var sin rumpa och kan få tycka precis som man själv vill.

Detta påminner mig om kommunistiska tiden där en person ska bestämma över alla andra, usch usch usch.
 
Topp