Uppmaning från Sherwood till den fria världens folk!

DeletedUser

Guest
De har haft ihjäl salig Broder Tuck! Hans lilla kloster kunde inte ta trycket från den primitive skurken NostatioN. Det är ett stort bakslag för befrielsekampen. Revolutionära Rådsunionen manar därför till upptrappad kamp mot alla MR-T tyranner. Befria deras byar urskiljningslöst! Folket vässar sina påkar.


4583-16138.gif
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Så detta är en krigsförklaring mot MR-T om jag förstår det rätt.

Får se hur det går.
 

DeletedUser

Guest
Öhm om de är en krigs förklaring så ska de få bliu roligt att få slakta litwe frihets bekämpar :) Men lycka till grabbar.
 

DeletedUser

Guest
Amen, Broder Tuck är nu sannerligen fri i tw-himmlen


/sarcasm...
 

DeletedUser

Guest
dom har en spelare som har 10 K poäng och dom ska slakta Mr... eller så har jag missupfattat mej =) Njaa ska man klämma iväg en liten attack tro.. kanske... äh skickar iväg en för skoj skull =)
 

DeletedUser

Guest
Öhm om de är en krigs förklaring så ska de få bliu roligt att få slakta litwe frihets bekämpar :) Men lycka till grabbar.

Gogo, skicka era deff trupper på dom! Lär skrämma dom allt, haha!

dom har en spelare som har 10 K poäng och dom ska slakta Mr... eller så har jag missupfattat mej =) Njaa ska man klämma iväg en liten attack tro.. kanske... äh skickar iväg en för skoj skull =)

Kul att attackera någon med 50% moral har jag hört :O
 

DeletedUser

Guest
Härligt att dom har förlorat 3 byar... en till MR-T, en till KWN och en till NWP, dom leker med stora grabbar =D
 

DeletedUser

Guest
Yepp. Tror det är dags att plocka ner Folket på jorden igen om de börjar röra MR-T.
 

DeletedUser

Guest
Haha de är inge roligt min moral e skit liten om jag ska attackera nån där :/ men de finns andra som kan plocka dom :D (fast dom har inga bvyar som är nått av värde)
 

DeletedUser

Guest
Slakt av MR

Va fan... Robin Hood. Jag står ju på din sida! Behöver du hjälp så skicka ett brev!
 
Topp