Uppgradera muren - sidan scrollas upp hela tiden

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Hej,

Är det bara jag som tycker det är enormt störigt när man ska uppgrader muren av nytagen by från nivå 0 till 20 och varje gång man klickar på : "Expandera" så scrollas sidan upp igen :S

Alltså så fort jag klickar på "Expandera" längst ner (för att uppgradera muren) så scrollas sidan upp IGEN :S

Varför kan man inte få sidan att stanna så man kan höja muren till 20 utan att behöva sitta å scrolla upp å ner på sidan hela tiden.

Tänk när man ska bygga upp muren på 200 byar, å behöva sitta scrolla upp å ner på sidan, man blir ju yr.


Så jag hoppas ni kan göra nånting åt detta, få sidan att stanna på plats när man uppgradera muren :)

Tack på förhand!
 
Senast redigerad av en moderator:

Dounut

Member
Reaktionspoäng
0
Jo jag håller med dig - Det är extremt störigt... Det och att man måste klicka på ok varje gång det kostar extra.
 

DeletedUser

Guest
Detta går att lösa genom att du håller inne Ctrl samtidigt som du spammar på expandera-knappen..

Då kommer den sätta igång lika många mur-projekt som antalet gånger du tryckt ;)
 

DeletedUser

Guest
Detta går att lösa genom att du håller inne Ctrl samtidigt som du spammar på expandera-knappen..

Då kommer den sätta igång lika många mur-projekt som antalet gånger du tryckt ;)

Men då får man typ upp 20 nya flikar per by, att sedan behöva stänga ner ALLA dessa flikarna tar minst lika långt tid "/
 

DeletedUser

Guest
klicka snabbt 3ggr på 'expandera till nivå x' så får du 3st i kö med en uppdatering på sidan. Om det är långnivå bygg gör du samma sak igen, då får du 5-6 till i kö.

funkar fint.

Jo jag håller med dig - Det är extremt störigt... Det och att man måste klicka på ok varje gång det kostar extra.

det kan du ta bort i inställningarna.
 

DeletedUser

Guest
Håller med om att det är irriterande.
Samma sak när man tar över byar och upptäcker att spelaren ifråga har gömstället på nivå 10 vilket är helt onödigt.
Då får du riva en nivå i taget, och sedan skrolla ned för att kunna klicka på riva nästa nivå..
Riktigt segt om man har slagit igång en storoffensiv och ska riva massa murar..
 

DeletedUser

Guest
Håller med om att det är irriterande.
Samma sak när man tar över byar och upptäcker att spelaren ifråga har gömstället på nivå 10 vilket är helt onödigt.
Då får du riva en nivå i taget, och sedan skrolla ned för att kunna klicka på riva nästa nivå..
Riktigt segt om man har slagit igång en storoffensiv och ska riva massa murar..

samma som jag skrev innan, spamma 5gånger snabbt fylls demo-listan med 5jobb. piece of cake
 

DeletedUser

Guest
Vet inte vad ni kör med för webbläsare, men för mig finns det inget sätt utan att antigen klicka och scrolla ner, eller att öppna massvis med nya flikar..
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Samma händer med vårat sätt. Skillnaden är att om man tar t.ex. 3 uppgraderingar i taget så behöver man inte scrolla ner lika mycket.


Tryck på Expandera knappen flera gånger innan det hinner uppdateras.
 

DeletedUser

Guest
Är det inte enklare att bara fixa så att sidan inte behöver scrollas upp? :p
Istället för att alla spelare ska sitta å dampklicka? :S
 

DeletedUser

Guest
i vissa webbläsare funkar det att trycka på enter samtidigt som du klickar på länken, då öppnar du den två ggr.
 

DeletedUser

Guest
Alltså kan inte ni som är "kunniga" här göra en guide om detta?

Med bilder steg för steg hur man gör?

Jag har gjort som ni sagt men får upp en attans massa nya flikar som jag sedan måste stänga ner :(

Snälla, nån underbar själ, gör en guide för oss som inte är så tekniska :(
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp