Uppdatering V 6.5!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Riktigt härlig uppdatering med många småsaker som man längtat efter :)

Det jag blev mest glad över var nog att kunna ta bort reserveringen på kartan och att ni ändrade tillbaka så att man kan lägga in script utan namn!

Good work deutschland und Nino
 

jon566

Member
Reaktionspoäng
0
gillar dom nya premiumfunktionerna skarpt, läste med att det skulle bli lätttare för blinda att spela, förklara lite mer tack :eek:
 

farbror joakim

Active Member
Reaktionspoäng
0
Lagt till möjligheten att kunna omplacera uppdrag i byggnadskön i högkvarteret.

Kommer det fungera lite som dra o släpp, eller hur är det tänkt?


Lagt till möjligheten att kunna uppgradera byggnader direkt från både den grafiska översikten och byggnadsöversikten.

Känns lite overkill men sure ^^


Lagt till spelares stamtagg före spelarnamnet i OB-rankingen.

Me like <3

Förbättrad användning för blinda spelare.
En del frågetecken fortfarande :S


Fixad bugg där speciella tecken i ett bynamn orsakade problem.

Så nu kan man ha specialtecken i bynamnet igen?
 

Nino

Product Manager
Reaktionspoäng
0
När du placerar om byggnader, så funkar det precis som i snabblistan eller som när du flyttar mappar i dina meddelande.

Bygga direkt från översikterna och i byöversikten är en av de mest omtyckta funktionerna någonsin till en sån här liten uppdatering.

För blinda, som använder speciella program för att känna av funktioner och bilder, så har vi lagt till text snitt i backgrunden som gör det lättare för dem att läsa av funktionerna och vart dem befinner sig.
 

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
Asfina grejer, kommer nog bli sjukt nice. Saknar dock fortfarande att man inte får demolera hur mycket man vill, suger att demolera i massa omgångar.
 
Reaktionspoäng
0
Ångrat förändringen som gjorde det omöjligt att lägga till skript i snabbmenyn utan ett namn.

^____________^

Lagt till möjligheten att kunna ställa in standard målet för katapulter.

Awesome.

Lagt till möjligheten att kunna lägga till/ta bort grupper till flera byar samtidigt.

Fedt. Synd att jag redan lagt en kväll på att gruppera mina. =(

Hoppas den kan vara till satisfaction. :)

In conclusion, mycket satisfaction. Fattas bara att kunna change språk till svengelska så är jag very happy.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Något som jag länge stört mig på är att när man klickar på en by som är skriven med bb-koder i stamens forum så skickas man till sin föstaby. Om jag t.ex. har valt by 040 för att skicka deff till en stamkamrats by, så klickar jag på den byn som han vill ha deff till i vårat forum och då kommer jag automatiskt till min by som heter 000, och jag ville skicka deff från byn 040. Om inte den skulle byta by så skulle det vara väldigt skönt, för nu måste man typ välja 040, gå in på spelarens profil och leta reda på den byn som behöver deff efter att man kollat vad den heter/vilka koordinater den har inne på forumet...
Jag och förmodligen många fler hoppas på att detta skulle kunna ingå i denna eller en snart kommande uppgradering!

Tack på förhand!
olan1225
 

DeletedUser

Guest
Något som jag länge stört mig på är att när man klickar på en by som är skriven med bb-koder i stamens forum så skickas man till sin föstaby. Om jag t.ex. har valt by 040 för att skicka deff till en stamkamrats by, så klickar jag på den byn som han vill ha deff till i vårat forum och då kommer jag automatiskt till min by som heter 000, och jag ville skicka deff från byn 040. Om inte den skulle byta by så skulle det vara väldigt skönt, för nu måste man typ välja 040, gå in på spelarens profil och leta reda på den byn som behöver deff efter att man kollat vad den heter/vilka koordinater den har inne på forumet...
Jag och förmodligen många fler hoppas på att detta skulle kunna ingå i denna eller en snart kommande uppgradering!

Tack på förhand!
olan1225



Skriv en tråd i förslags-forumet istället.
 

DeletedUser

Guest
???? xD hur får man bort punktskriften på skärmen?

Vad menar du? :p
lol.png
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
???? xD hur får man bort punktskriften på skärmen?

Dom använder ett program som läser upp texter osv, det är inte blindskrift. Dessutom så finns det "dolda" texter och kommentarer som dessa program känner av och förklarar vart dom är och vilken funktion som just den länken (till exempel) har.
 

DeletedUser

Guest
Skulle vara kul att testa. Kan inte vara lätt att höra var man befinner sig. Mycket bra grej:awsm:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp