UC vs SSR + SoA, OSV, SS(G), SPS

DeletedUser

Guest
vad jag vet är det emot SSR, resten är dökött som UC Adlar.. ?
 

DeletedUser

Guest
UC krigade redan innan mot SPS, det gjorde de även när B2K fanns. UC startade mot OSV tidigare än när vi gick på. SS(G) vilka är det?
SOA kan jag inte uttala mig om men jag tror de med haft UC på sig lite längre..
 

Drayn Dwarf

Member
Reaktionspoäng
0
Vi i OSV krigade med UC innan SSR började kriga. Om vi bara är dökött så tycker jag inte bushgirl borde varit så rädd att hon bytte stam till RageQ.
 

DeletedUser

Guest
Vi i OSV krigade med UC innan SSR började kriga. Om vi bara är dökött så tycker jag inte bushgirl borde varit så rädd att hon bytte stam till RageQ.

Kom igen, ha inte för höga tankar om dig själv eller din stam. Bushgirl gick inte med i RageQ för att hon var rädd. Ta reda på fakta om vem du skriver om, innan du öppnar käften igen.
 

DeletedUser

Guest
Nu är det en flicka.
Jag gav bort kontot i ett försök att sluta med TW, men det gick inte så bra.
Så sitter på nytt konto.

Och du din patetiska dvärg.. försök klara något ingame innan du ger dig på externa
 

DeletedUser

Guest
Nu är det en flicka.
Jag gav bort kontot i ett försök att sluta med TW, men det gick inte så bra.
Så sitter på nytt konto.

Och du din patetiska dvärg.. försök klara något ingame innan du ger dig på externa

Nu spelar du på *wadman*
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
ja precis :)
fast inte länge till

Stackars Wadman, kicka ut den spelaren som faktiskt gjorde något på det kontot.. sen tar han in dig, så slutar du snart? Verkar som lilla Wadman kommer bli själv snart, synd bara att RageQ tog in ett konto som aldrig lärt sig kriga på allvar.. eller ja, spelare ska man säga då Anton gjorde majoriteten i kriget emot alliansen.

Hatten av för fint fulspel Wadman =D
 

Galeenpanda

Member
Reaktionspoäng
0
Stackars Wadman, kicka ut den spelaren som faktiskt gjorde något på det kontot.. sen tar han in dig, så slutar du snart? Verkar som lilla Wadman kommer bli själv snart, synd bara att RageQ tog in ett konto som aldrig lärt sig kriga på allvar.. eller ja, spelare ska man säga då Anton gjorde majoriteten i kriget emot alliansen.

Hatten av för fint fulspel Wadman =D

Ska du inte skryta lite till om dina snipningar istället?
 

DeletedUser

Guest
Stackars Wadman, kicka ut den spelaren som faktiskt gjorde något på det kontot.. sen tar han in dig, så slutar du snart? Verkar som lilla Wadman kommer bli själv snart, synd bara att RageQ tog in ett konto som aldrig lärt sig kriga på allvar.. eller ja, spelare ska man säga då Anton gjorde majoriteten i kriget emot alliansen.

Hatten av för fint fulspel Wadman =D

Mannen som lever på gamla meriter, hatten av för detta

Nico lär få känna piskan i stjärten om han såsar hehe:D
 

DeletedUser

Guest
Nepp, du blir väl antagligen adlad som du brukar bli. :)

HA!
Enda världen jag blivit adlad på är v15, där mötte jag ett för bra motstånd och det vet O-G om.
I övrigt har jag det väldigt lugnt.

Och du lukas, har du ens någonsin lyckats halvdant på någon värld?
100k? Har du ens sett de på ditt egna konto? Nej just det. Trodde väl det.


HAHAHA! adam lilla du, ska du inte dra den om snipningen vid doggy också? :)
 

Galeenpanda

Member
Reaktionspoäng
0
Kan du fokusera dig ingame istället? Du registrerade dig 21 November och du har 35 byar. Duktigt gjort blir nästan generad. Kan du sluta öppna din fina mun och tro att du är bäst?



det har varit skrivet någonstans i forumet just varför?, en ganska lång histora dock så jag orkar inte ta o skriva den såhär dags.

Men du verkar ju vara nån Sherlock så du borde väl fattat att allt har sin anledning, inte sant?
 

Drayn Dwarf

Member
Reaktionspoäng
0
Kom igen, ha inte för höga tankar om dig själv eller din stam. Bushgirl gick inte med i RageQ för att hon var rädd. Ta reda på fakta om vem du skriver om, innan du öppnar käften igen.

Jag har inga höga tankar om varken mig själv eller min stam, fast inte om bushgirl (vem som än spelade på det accet när hon bytte till RageQ) heller. Jag var lite ironisk när jag skrev att hon blev "rädd för oss".
 
Topp