Come on!
Jag vet ganska mycket om Y, mer än ni tror. Jag var med i Y:s första allians, då hette som SALAMI(Satans lazy minions). Sedan krossades min stam medans SALAMI levde vidare, istället för att joiuna dom joinade jag TNW då min vän minja spelade där. Efter det tog jag in en spion i Y(ta inte illa upp men jag är bar på att hitta spioner) som stromvarg använde också. Vad jag har fått höra så var ni inte så märkvärda upp till 2-3 spelare som var för små för att kunna göra något.
Om vi i TNW´skulle ha gått på TYT tror jag att världen skulle ha slutat annorlunda, men nu gjorde vi inte det. Vi körde på merg men dom istället som dom hade lovat våran ledning. Tillslut "förråde" dom oss. Men vad hade vi väntat oss? Aklla visste inerst inne att det var det som skulle hända. Sen har jag personligen sykat mina fiender med vår merg för att få dom att lägga ner.
TYT är bra men dom var inte oövervinliga, skulle alla ha skött sin diplomati bättre skulle dom ha förlorat. Fast det är enkelt att vara klok i efterhand.
Och ni som klagar, ni säger att ni är erfarna osv så chansar på att ni har vunnit någon värld. Då är det också många som klagar och säger en massa skit. Så jag tycker att alla skärper sig!
Och som söder säger, gör som han och jag och kör för skojs skull!