Tyrant vs. Kilt

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: KILT
Players:

Side 2:
Tribes: Tyrant H-K TIA
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 118
Sida 2: 42
Skillnad: 76

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 59
Sida 2: 2
Skillnad: 57

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 1,126,282
Sida 2: 306,834
Skillnad: 819,448

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 568,808
Sida 2: 18,873
Skillnad: 549,935

image.php
 

DeletedUser

Guest
Oj över en mille på 48h :O Det är ju mycket möjligt att den räknar överadlingar också, så alla som skickar tåg med 5 adels förbättrar statsen :)
 

DeletedUser

Guest
Oj över en mille på 48h :O Det är ju mycket möjligt att den räknar överadlingar också, så alla som skickar tåg med 5 adels förbättrar statsen :)

Verkar vara så - eller internadling:

Side 1:
Tribes: KILT
Players:

Side 2:
Tribes: KILT
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 111
Sida 2: 111
Skillnad: 0

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 36
Sida 2: 36
Skillnad: 0

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 345,056
Sida 2: 345,056
Skillnad: 0

image.php
 

DeletedUser

Guest
Ja det är bra stats, ingen tvekan om saken! Internadla måste vi alla göra och självadling kan hända den bäste!
 

DeletedUser

Guest
När kommer de riktiga statsen?
Jag pratar inte om statistiken från tw-stats. Utan den som ledningen i KILT snickrar ihop under krig?

Riktigt nyfiken hur det ser ut :)
 

DeletedUser

Guest
När kommer de riktiga statsen?
Jag pratar inte om statistiken från tw-stats. Utan den som ledningen i KILT snickrar ihop under krig?

Riktigt nyfiken hur det ser ut :)

dom stammarna vi började kriga mot är ju inte kvar så väldigt svårt att få fram stats från starten av kriget. Om det var det du mena? :)
 

DeletedUser

Guest
dom stammarna vi började kriga mot är ju inte kvar så väldigt svårt att få fram stats från starten av kriget. Om det var det du mena? :)

Det lär finnas en del sparad statisti på sow - kilt kriget sparade i ert forum(?), eller?

Sen kanske ni även har lite stats på swcw - kilt på forumet också, eller tyrant stats?

Edit: http://forum.tribalwars.se/showthread.php?t=8892&page=26

Statsen sparar ni väl i Excel filer antar jag så nog går det allt :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jo det skulle vara kul att se om det fanns men jag tror inte det. Jag håller stats över mig och alla stammar jag krigat mot men det är nog inte av intresse ;)

Det finns stats men jag vet inte hur uppdaterade de är :S
 

DeletedUser

Guest
Vad händer här då :)?

Krigar ni i KILT med Macrol också?

Krig för att man plockar sina flyktingar och för att man har adlingskrockar på fiendebyar?? De skulle inte jag deffinerar som krig...

De Macrol byar vi har tagit, har varit från flyktingar, dvs fiendebyar oberoende vilken stam dem är med i från vår synvinkel.

Eller har de varit adelskrockar, ska även tillägga att krockarna varit på våra fiendebyar...
 
Topp