twstats och självuppdaterande kartor

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
hej

ni kanske har hört de förr men vad gör ni med självuppdaterande kartor och twstats? ner eller uppdateringar?


spirit
 

DeletedUser

Guest
TW-stats ligger inte nere och det gör inte heller de självuppdaternade kartorna
 

DeletedUser

Guest
jag vet att de en ny hemsida bara det att jag på twstats ej kan gå in på mina egna erövringar+ att självuppdaterande på v.3 inte fungerar verkar det som. har sagt de i tre dar nu så nån gång borde man väl höras
 

DeletedUser

Guest
Både TW-stats och de självuppdaterande kartorna är privata projekt och inget som Innogames (Tribal Wars) egentligen har någon support för. Du får helt enkelt prata med ägarna till respektive sida om du har problem
 

DeletedUser

Guest
Både TW-stats och de självuppdaterande kartorna är privata projekt och inget som Innogames (Tribal Wars) egentligen har någon support för. Du får helt enkelt prata med ägarna till respektive sida om du har problem

nu e de så att jag inte vet vem ägaren är till någendera av stats eller självuppdaterande.
 

DeletedUser

Guest
Då kollar du väl på stats sidan eften något sätt att kontakta dom på. Och kartorna görs av Nickjer och han får du kontakt genom hans sida: http://map-k-io.com så borde du finna något sätt att kontakta han på där oxå.
 

DeletedUser

Guest
tråden funkar men kartorna uppdateras int, twstats kan jag leva med men kartorna gör mej irreterad.
rose du skrev inte fel på sidan? för jag kommer inte fram till den kommer te ask.com istället.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
kartorna uppdateras för mig saerdna

men inte för mig? jag har rensat allt för att se om de var de min int, så jag har fortfarande inge bra svar om de e endast jag. t.ex k13 har varit 61.22 % i flera dar nu coh antal adlingar har inte ändrats heller på kartan
 

DeletedUser

Guest
tråden funkar men kartorna uppdateras int, twstats kan jag leva med men kartorna gör mej irreterad.
rose du skrev inte fel på sidan? för jag kommer inte fram till den kommer te ask.com istället.

Den länken jag skrev in är den länken han har på kartorna nere i högra hörnet, så stämmer inte den länken så vet inte jag, då e de han själv som utger fel länk isf.
 

DeletedUser

Guest
Kartorna verkar vara nere tills han fått in lite pengar via donationer =P
 

Brightside

Member
Reaktionspoäng
0
Nu ska kartorna på v3 funka i alla fall. Men som skarloc sa, så vill nickjer gärna ha lite donationer, så flyter allt på som det ska.
 

henken

Active Member
Reaktionspoäng
0
Bara för honom som gör kartorna men du får gärna donera så att han kan och vill hålla igång det :)
 

DeletedUser

Guest
Han har haft problem med sin server och försöker nu få ihop pengar åt en ny server :)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp