Twilight's adjö

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Jag kommer att finnas kvar på v5, dock som admin :). Lovar att sköta mig där på samma sätt som jag skött mig här, fast bättre kanske ;). Har varit på gång länge och admin-utbildningen blev klar nu i helgen så därför ska jag nu lämna som moderator. Får en tung mantel att bära efter Keyser men hoppas kunna bära den med stolthet :).

Mvh, Twilight

ps. En ordentlig information om dagens team kommer publiceras av Gaffel när han är klar och redo. ds.

då vet jag vart jag kommer vända mig när jag needar nån o flörta med :awsm:

Vi på V5 har, som många andra redan skrivit, haft förmånen att ha både kanon admin OCH kanon mod.

Tack för denna tid Twille...
Nu ska jag börja skicka ticet's för ingenting, bara för att få tjattra med dig ;)
 

DeletedUser

Guest
då vet jag vart jag kommer vända mig när jag needar nån o flörta med :awsm:

Vi på V5 har, som många andra redan skrivit, haft förmånen att ha både kanon admin OCH kanon mod.

Tack för denna tid Twille...
Nu ska jag börja skicka ticet's för ingenting, bara för att få tjattra med dig ;)

Haha, bara att adda facebook eller skicka PM så svarar jag när jag kan ^^. Obs, addar du facebook så skriv gärna nick och att du är från TW så jag kan lista er ;).
 

DeletedUser

Guest
Man vet inte vad man har för underbar modd förens han är gone and out thru tha door! :crybaby: :D
 

DeletedUser

Guest
du blir saknad Twilligt :p hård men rättvis mod ;)

och som ovanstående sa, man känner inte riktigt av att man har haft en grym sådan innan den ska försvinna :crybaby:
 

DeletedUser

Guest
Du kommer bli saknad.
Men jag tycker du har sköt dig till 100%
Rättvis och har lyssnat på oss spelare.
Satt dig in i spelet på ett bra sett,och förstått sitvationer som kan uppstå.
Ha det bra!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp