Tw-träff Borås

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Brightside

Member
Reaktionspoäng
0
För Boråsarna som inte orkar ta sig till Göteborg!

Tänkte bara kolla om intresse finns från många för en TW-träff i Borås?

Abel ska jag tvinga dit, han har sagt att han kommer. Sen kommer det säkert ett par till jag känner

Som sagt, tänkte kolla om det är stort intresse, i så fall kan vi säkert fixa ihop något. Litet eller stort beror på vad ni vill. Schteka i stadsparken, kebab på Campino, Tw-lan på Resecentrum, bussmassaker på Södra torget. Vad ni vill! (Nästan)

Alla Boråsare (eller närliggande kommuner) måste svara!:cool:

/Brightside
 

DeletedUser

Guest
BORÅS BORÅS!

Klart man är på, backar aldrig en tw träff som går att ta sig till. kanske ska göra en mer seriös grej av detta? med andra ord, tvinga hit mrrisling så får han festixa :D

haha om inte annat så kan det vara kul att se vilka som kan tänka sig ta sig till borås då :p
 

DeletedUser

Guest
Alla vill ju ha tw-träffar överallt :eek:

Bor inte i Borås...
 

DeletedUser

Guest
*sjunger* en fristad för alla böögar :D

Ofc man orkar ta sig in te borås ;)
 

DeletedUser

Guest
kommer ni ha det före jul? Flyttar från Borås efter jul och vill gärna vara med =)
 

DeletedUser

Guest
Det är väl inte bestämt än, han kollar mest intresset tycker jag det verkar som
 

DeletedUser

Guest
Nu måste jag verkligen skratta här TW träff i borås jodu det vore något för ögonen det.

Va finns det i staden egentligen?

mer än gudomliga pizzor , patetiska mc donken burger king max m.fl

Stadsparken tillåt mig hånskratta lite ett tillhåll för överviktiga alkolister med drogproblem.
Och inte glömma folk med lite mer tvivelaktig härkomst.

Men däremot lite bränboll i sjömarken i regnet det kör jag gärna en repris på abelina;)
 

Brightside

Member
Reaktionspoäng
0
Nu måste jag verkligen skratta här TW träff i borås jodu det vore något för ögonen det.

Va finns det i staden egentligen?

mer än gudomliga pizzor , patetiska mc donken burger king max m.fl

Stadsparken tillåt mig hånskratta lite ett tillhåll för överviktiga alkolister med drogproblem.
Och inte glömma folk med lite mer tvivelaktig härkomst.

Men däremot lite bränboll i sjömarken i regnet det kör jag gärna en repris på abelina;)

Sveriges bästa fotbollslag finns där ;)

Det verkar ju finnas några intresserade i alla fall. Om det blir fler så kanske jag kan fundera ihop något. Finns alltid nåt att göra
 

DeletedUser

Guest
Sveriges bästa fotbollslag finns där ;)

Det verkar ju finnas några intresserade i alla fall. Om det blir fler så kanske jag kan fundera ihop något. Finns alltid nåt att göra

du har fått det fel! Inte gulsvart! Det ska vara svartgult alla vet väll att det bästa laget kommer ifrån SOLNA AIK!!:D:cool:'

hade det så kul i bårås :D
 

acidclown

Member
Reaktionspoäng
0
BORÅS BORÅS!

Klart man är på, backar aldrig en tw träff som går att ta sig till. kanske ska göra en mer seriös grej av detta? med andra ord, tvinga hit mrrisling så får han festixa :D

haha om inte annat så kan det vara kul att se vilka som kan tänka sig ta sig till borås då :p


en gris, en gås, en h...... från borås!!!!!!

vet inte om man vågar ta sig till borås, tänk om abel kmr med "guliganerna"
 

DeletedUser

Guest
Fick en idé av gatnaros inlägg.

Först träffas för kebab/pizza, sedan vidare och spela en sån brännboll vi spelade gatnaro ;)

Sen ifall de äldra vill vidare och göra vad de nu gör så går det att fixa :D
 

DeletedUser

Guest
Fick en idé av gatnaros inlägg.

Först träffas för kebab/pizza, sedan vidare och spela en sån brännboll vi spelade gatnaro ;)

Sen ifall de äldra vill vidare och göra vad de nu gör så går det att fixa :D

Finns bara 1 bra ställe, och det är florida, dvs här ute i viskafors :D
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp