TW-Träff Borås, Intresse check

DeletedUser

Guest
Kanske kan ta mig dit men det beror på hur många kaniner som kommer?? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Det är väl bara att de av er som bor där gör en spontanträff och tar med er lite verktyg för roligheter som brännboll, kubb, bocchia eller så.
 

Miidaz

Member
Reaktionspoäng
0
Blir de nått? :awsm:
Jag kan säkert dra med mig 2-5 pers till som är TW-nördar. :D
 

DeletedUser

Guest
Fins det nån som skulle kunna ta på sig ansvaret för att ordna den här träffen?
Har fått en intresserad men han vill inte göra hela jobbet själv.
 

DeletedUser

Guest
Bor i den vackra staden ulricehamn (3 mil utanför borås). Kanske man skulle ta och komma kanske:) eller det är inte försent eller? Är dock väldigt osäker på om jag har tid :/
 

DeletedUser

Guest
Jag kan lösa flipper för 120 kronor för en kväll... Fria spel, drick vad man vill... Ser gärna att någon annan löser anmälningar mm.
Mat o dylikt kan man ju lösa på stan beroende på åldrar samt rikedom ;)
Som sagt, behöver en koordinater (typ MrRisling eller kanske MrRisling... hint ;) )
 

DeletedUser

Guest
huh, vad är flipper :p? (om du inte menar det där skjuta boll osv^^)
 

lockemicke

Member
Reaktionspoäng
0
jag skulle kunna lösa lokal jag har 2 allternativ till det.

alt 1: Dannes Restaurang (vid sjukhuset) känner han som äger stället och han som är kock så jag skulle även kunna få fram käk till en mindre summa om det skulle vara intressant.

Alt 2: Rydboholms sportstuga, kan fixa stället helt gratis beroende på tid om vi väljer det stället kan jag även vixa sovplattser i form av militärtält, jag kan även fixa fram mat och dryck till alla.

kanske inte dom bästa allternativen men men det får ni avgöra.
 

DeletedUser

Guest
Jäklar där satt en superbonus till kvällen i form av lockemicke ^^
 

lockemicke

Member
Reaktionspoäng
0
hehe är man stor måste man vara snäll eller hur går reklamen? :)

jag har fler allternativ men dom här 2 är nog dom bästa av dom, lätt att ta sig dit och nära till bussen
 

DeletedUser

Guest
Sommar, sol och värme, det borde vara snart det sker isf tycker man :p
 
Topp