TW Toolbar!

DeletedUser

Guest
Kära spelare,

Vi är stolta att kunna presentera InnoGames toolbar! Installera denna gratis och lätta att använda toolbar för att alltid vara informerad om vad som händer med ditt spel. Just nu är InnoGames toolbar tillgänglig till spelen: The West, Grepolis och Tribal Wars. Prova dem nu och missa aldrig en attack, se när ditt lager är fullt eller få reda på när du har fått ett nytt meddelande. Klicka bara på länken nedan:

Tribal Wars klicka här!

Vänliga Hälsningar
Tribal Wars Team
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Inte heller till Opera lr Chrome, så tyvärr laddade man ner en sak som inte gick att använda = tog bort den igen
 

DeletedUser

Guest
Hur tar man bort skiten ifrån chrome?!! stör mig på saken där uppe ju!
 

DeletedUser

Guest
Vad utvecklar ni den i för programmerings språk?

Den va ganska jätte buggig på FF4 och jag såg inget annat en en fördel att kunna se attacker med en gång..
 

DeletedUser

Guest
Hur kommer det sig att den inte är till för varken Opera eller Chrome, och särskilt Opera då Nino flertalet gånger sagt att tw är till för att spelas i Opera. Sedan är tw inte heller till för att spelas i IE, vilket Nino sagt.

For Internet Explorer 7 and 8 as well as Firefox 3

Så varför använder tyskarna inte sitt sunda förnuft och gör en toolbar till alla/de webbläsare som tw är menat att spela i? Idiotiskt bara.
 

DeletedUser

Guest
FF4 är helt utmärkt att spela TW i och har mycket tillägg som kan underlätta som fönster delning med mer..

Opera tycker jag börjat bugga lite på senaste men vist den fungerar okej den med.

IE9 har jag inte testat så utförligt då jag hatar IE 7 & 8 men det kommer ;)

Denna toolbar fungerar utmärkt i FF4 iaf..

Fridens
 
Topp