TW strul...

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Är det nån mer som haft strul med att TW käkar upp allt ledigt minne i datorn när det stått på ett par timmar?
Har 3 GB i burken och inte ens Crisis käkade lika mycket av minnet.
 

DeletedUser

Guest
Är det nån mer som haft strul med att TW käkar upp allt ledigt minne i datorn när det stått på ett par timmar?
Har 3 GB i burken och inte ens Crisis käkade lika mycket av minnet.

jag har exakt samma problem, jag har en dator som är en dator som ska kunna ha ett spel länge, jag spelade tribalwars, några timmar senare laggade det i sönder och ja var tvungen att byta dator
 

DeletedUser

Guest
hmm, har aldrig haft detta problem, och då kan TW få stå på länge hos mig... kanske är för att den laggar tillräkligt som det är :p
 

DeletedUser

Guest
jag var inloggad på tw hela natten, sammanlagt ... 15 h i sträck (ledig^^)

Inte ett enda problem...


Kanske era webbläsares inställningar?
 

DeletedUser

Guest
hur skulle webbläsarens inställningar kunna strula till datan?

"Verktyg\internetalternativ\tid innan datan börjar strula" eller vad?
 

DeletedUser

Guest
kan helt enkelt vara nåt script i TW som er data inte gillar... de kan få för sig så lustiga saker.
 

DeletedUser

Guest
Det är samma för mig... När jag lämnar datorn på Tw på under natten, sen när jag vaknar så går datorn på högvarv?
 

DeletedUser

Guest
Inställingar i era webläsare. Ligger själv på ca 500 mb på FF (då har jag 7-12 flikar aktiva alltid) trots jag varit uppkopplad i flera veckor utan omstart.
 

DeletedUser

Guest
Min dator + Tribalwars står faktiskt på 24/7 !
Jag stänger aldrig av tribalwars.. jag sitter inte hela tiden men jag loggar aldrig ut.
 

DeletedUser

Guest
Tw strular för mej med men jag tror attdet är för att mitt intärna minne är fullt. Nån som vet hur man ränsar den???
 

DeletedUser

Guest
xx

Jag har aldrig fått problem med TW huvudtaget,

Tycker det är fantastiskt att detta spel går att spela i alla datorer med alla webbläsare :)
 

DeletedUser

Guest
Google är ett väldigt bra hjälpmedel att söka efter information till de olika webläsarna. Länk tror jag nog att ni klarar av själva.
 

DeletedUser

Guest
det kan bero på om du använder windows vista, när jag kör med min kassa dator som har windows 2000 så blir det inte problem men när ja kör med vista så får jag alltid problem
 

DeletedUser

Guest
det kan bero på om du använder windows vista, när jag kör med min kassa dator som har windows 2000 så blir det inte problem men när ja kör med vista så får jag alltid problem

haha xD

beror nog på användaren...

Vista till skillnad från XP har jag inte lyckats krascha än^^
 

DeletedUser

Guest
Man bör vänta till 3e lr 4e versionen med alla operativsystem, då brukar de ha löst de flesta buggarna... pappa tog ju hem XP Pro för fösta gången typ 2001 lr nåt, (lite innan det släpptes, har jag för mig) och det var ju lagom kul att spela Rune på...
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp